Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Ezentúl terméklistákat is megjeleníthetünk Youtube hirdetésekben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.06.24.

A YouTube szerint a TrueView for action kampánytípust használó hirdetők száma több mint 260%-kal nőtt tavaly. Nem meglepő hát, hogy a Youtube még több figyelmet fordít a hirdetések fejlesztésére.

Most a terméklisták hirdetéseivel bővül a lehetőségek száma.  Egy új teszt során a hirdetők termékeket jeleníthetnek meg a TrueView műveleti hirdetéseikben.

youtube-hirdetes

Amikor a felhasználók rákattintanak a bővítési nyílra a TrueView for action szalaghirdetésben, a videó alatt megjelenik a termékskála.

Ez a teszt lényegében egyesíti a TrueView for action szalaghirdetést a TrueView terméklistákkal a shoppinng hirdetésekhez .

Hogyan működik?

A Google Merchant Center-fiókot össze kell kötni ehhez a Google Ads-fiókkal.

Mivel Tavaly a Google kiterjesztette a Shopping-kampányokat a YouTube hírcsatornájára és a keresési eredményekre is, még további fejlesztések várhatóak , így egyre inkább érdemes lesz kipróbálni a Youtube for Action lehetőséget, akár kisebb hirdetőknek is! 

 

Forrás:

https://searchengineland.com/youtube-products-trueview-for-action-video-action-campaigns-336164

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet