Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Erősödnek a life event célzások

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.01.16.

Eddig mindössze a Youtube és Gmail kampányokban volt elérhető az életesemények szerinti célzási lehetőség, most azonban kiterjeszti azt a Google és megjelenik displayen is. 

Ezzel a célzással lehetőségünk nyílik a felhasználókat a közelmúltban jelentős eseményeik vagy közelgő jelentős eseményeik alapján célozni (pl.: azok, akik hamarosan költözni fognak).

lifestages

Erre a célzásra eddig is volt módunk, most azonban bővül ezeknek az életeseményeknek a listája a displayben, így még szofisztikáltabban tudjuk a targetet beállítani.

A 4 új célzási lehetőség:

  1. Új ház vásárlása (pl. jelzálog, finanszírozás, biztosítás, költöztetés, bútorok stb. hirdetéséhez lehet érdekes) – kibővítve egy demográfiai célzással akár első és második tulajdonosi célzásokat is elérhetünk.
  2. Üzlet létrehozás (kiadó iroda vagy üzlet, adóügyek, számlázás, könyvelés, bérszámfejtés lehet érdekes és hasznos számukra)
  3. Munkahely váltás (önéletrajz írás, ideális interjú öltözék, áttelepítési lehetőségek kapcson célszerű őket célozni)
  4. Nyugdíjazás (növekvő fontosságú céközönség pl.: pénzügyi szolgáltatások szempontjából).

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet