Eddig mindössze a Youtube és Gmail kampányokban volt elérhető az életesemények szerinti célzási lehetőség, most azonban kiterjeszti azt a Google és megjelenik displayen is.
Ezzel a célzással lehetőségünk nyílik a felhasználókat a közelmúltban jelentős eseményeik vagy közelgő jelentős eseményeik alapján célozni (pl.: azok, akik hamarosan költözni fognak).
Erre a célzásra eddig is volt módunk, most azonban bővül ezeknek az életeseményeknek a listája a displayben, így még szofisztikáltabban tudjuk a targetet beállítani.
A 4 új célzási lehetőség:
- Új ház vásárlása (pl. jelzálog, finanszírozás, biztosítás, költöztetés, bútorok stb. hirdetéséhez lehet érdekes) – kibővítve egy demográfiai célzással akár első és második tulajdonosi célzásokat is elérhetünk.
- Üzlet létrehozás (kiadó iroda vagy üzlet, adóügyek, számlázás, könyvelés, bérszámfejtés lehet érdekes és hasznos számukra)
- Munkahely váltás (önéletrajz írás, ideális interjú öltözék, áttelepítési lehetőségek kapcson célszerű őket célozni)
- Nyugdíjazás (növekvő fontosságú céközönség pl.: pénzügyi szolgáltatások szempontjából).