Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Érkezik az Android Pay az Egyesült Királyságba

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.03.25.

Az Android Pay, ami a Google fizetési platformja az Android készülékek és alkalmazások számára, az Egyesült Királyságba érkezik. Több tucat partner kíséretében indul el, köztük szerepelnek bankok, kiskereskedők, alkalmazások és fizetési platformok.

A Google nem ad pontos kezdeti időpontot, viszont a következő néhány hónapban már várható lesz. Úgy néz ki ez lesz a második az Egyesült Államokon kívül, miután decemberben a Google bejelentette az Android Payt Ausztráliában (ahol ez még nem éles).

Nyolc nagyobb bankot is tartalmaz, de nem mindet, kimarad például a Barclays és a TSB. Pali Bhat, aki a Google termékmenedzsment igazgatója, megjegyezte, hogy több bankot is várhatóan hozzáadnak. Ami pedig a kiskereskedőket illeti, a bejelentett lista 11 márkát tartalmaz, köztük a Boots drogéria, Costa Coffee, Waitrose és a Starbucks, valamint a londoni közlekedési hálózat, ami azt jelenti, hogy az emberek a metróhálózatokon, buszokon és a vonatokon is használhatják az Android Payt.

Az Android Pay tavaly év végén kezdte meg integrálását az alkalmazásokkal, így a legnagyobbak közül néhány már együtt dolgozik a Google-lel. Ezek közé tartozik az élelmiszer kiszállító startup, a Deliveroo, a Zara és a JD Sports. Hasonlóképpen számos fizetési szolgáltató is a Google-lel dolgozik, beleértve a Holland Adyen-t, Klarna-t, and Stripe-t.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet