Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Érkezik az Android Pay az Egyesült Királyságba

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.03.25.

Az Android Pay, ami a Google fizetési platformja az Android készülékek és alkalmazások számára, az Egyesült Királyságba érkezik. Több tucat partner kíséretében indul el, köztük szerepelnek bankok, kiskereskedők, alkalmazások és fizetési platformok.

A Google nem ad pontos kezdeti időpontot, viszont a következő néhány hónapban már várható lesz. Úgy néz ki ez lesz a második az Egyesült Államokon kívül, miután decemberben a Google bejelentette az Android Payt Ausztráliában (ahol ez még nem éles).

Nyolc nagyobb bankot is tartalmaz, de nem mindet, kimarad például a Barclays és a TSB. Pali Bhat, aki a Google termékmenedzsment igazgatója, megjegyezte, hogy több bankot is várhatóan hozzáadnak. Ami pedig a kiskereskedőket illeti, a bejelentett lista 11 márkát tartalmaz, köztük a Boots drogéria, Costa Coffee, Waitrose és a Starbucks, valamint a londoni közlekedési hálózat, ami azt jelenti, hogy az emberek a metróhálózatokon, buszokon és a vonatokon is használhatják az Android Payt.

Az Android Pay tavaly év végén kezdte meg integrálását az alkalmazásokkal, így a legnagyobbak közül néhány már együtt dolgozik a Google-lel. Ezek közé tartozik az élelmiszer kiszállító startup, a Deliveroo, a Zara és a JD Sports. Hasonlóképpen számos fizetési szolgáltató is a Google-lel dolgozik, beleértve a Holland Adyen-t, Klarna-t, and Stripe-t.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet