Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Érkezik az Android Pay az Egyesült Királyságba

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.03.25.

Az Android Pay, ami a Google fizetési platformja az Android készülékek és alkalmazások számára, az Egyesült Királyságba érkezik. Több tucat partner kíséretében indul el, köztük szerepelnek bankok, kiskereskedők, alkalmazások és fizetési platformok.

A Google nem ad pontos kezdeti időpontot, viszont a következő néhány hónapban már várható lesz. Úgy néz ki ez lesz a második az Egyesült Államokon kívül, miután decemberben a Google bejelentette az Android Payt Ausztráliában (ahol ez még nem éles).

Nyolc nagyobb bankot is tartalmaz, de nem mindet, kimarad például a Barclays és a TSB. Pali Bhat, aki a Google termékmenedzsment igazgatója, megjegyezte, hogy több bankot is várhatóan hozzáadnak. Ami pedig a kiskereskedőket illeti, a bejelentett lista 11 márkát tartalmaz, köztük a Boots drogéria, Costa Coffee, Waitrose és a Starbucks, valamint a londoni közlekedési hálózat, ami azt jelenti, hogy az emberek a metróhálózatokon, buszokon és a vonatokon is használhatják az Android Payt.

Az Android Pay tavaly év végén kezdte meg integrálását az alkalmazásokkal, így a legnagyobbak közül néhány már együtt dolgozik a Google-lel. Ezek közé tartozik az élelmiszer kiszállító startup, a Deliveroo, a Zara és a JD Sports. Hasonlóképpen számos fizetési szolgáltató is a Google-lel dolgozik, beleértve a Holland Adyen-t, Klarna-t, and Stripe-t.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet