Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Elindult a Waze hirdetés Magyarországon

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.05.12.

A Waze a világ legnagyobb közösségalapú közlekedési- és navigációs alkalmazása, melynek már havi 400.000 aktív magyar felhasználója van. Ez a szám ráadásul hónapról, hónapra 17%-al nő. Így elérkezettnek látták az időt, hogy a Waze hirdetés már magyar célzásokkal is működjön.

Waze hirdetés, ami igazából Google? Nem.

A Waze hirdetés több formája is elérhető, melyről a Google Grundon tartottak egy hivatalos tájékoztatót néhány kiemelt partner ügynökségnek és potenciális ügyfeleknek. A Google még 2013-ban vásárolta meg az izraeli startup céget, de meghagyta egy önállóan működő egységnek és nem olvasztották be a Google Maps-be. Ugyanakkor a monetizálását megkezdték és kihasználva a Google lokális értékesítési erőforrásait sorra bevezették előbb a nagyobb piacokra a Waze hirdetési lehetőségeket, majd a kisebbekre is, de ez még javában zajlik. Innen a kötődés a Google-höz, azonban a hirdetési rendszer “még” teljesen elkülönül.

Waze hirdetés

Waze hirdetés lehetőségek

A Waze hirdetés segítségével megjelenhetünk a térképen egy aktuális reklámüzenettel vagy csak az üzletünk feltüntetésével. A nagyobb üzletláncok komplexebb hirdetési kampányokat is futtathatnak a rendszeren keresztül, de ehhez már nem elegendő a mindenki számára elérhető https://biz.world.waze.com/ oldalon keresztül regisztrálni, hanem ügynökségen keresztül kell felvenni a kapcsolatot a Waze értékesítési csapatával.

Amennyiben bővebben érdeklődik a Waze hirdetési lehetőségekről, ezen az űrlapon keresztül vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet