Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Elindult a Google Ads Editor 2.6-os verziója 8 új funkcióval

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.03.04.

A Google bemutatta a Hirdetésszerkesztő 2.6-os verzióját, amely nyolc új funkciót és frissítést tartalmaz a hirdetők számára, amelyeket kampányaik hatékonyságának javítására használhatnak fel.

Új funkciók:

  1. A Google Display-hirdetések Performance Max migrációja. A Szerkesztő mostantól támogatja a Display-kampányok áttelepítését a Pmax kampányokra.
  2. PMax migráció kísérletekkel . A Szerkesztő mostantól lehetővé teszi kísérletek létrehozását és kezelését a Performance Max alkalmazásban, így összehasonlíthatja a PMax kampány teljesítményét más kampánytípusokkal. A Display-től a Performance Max-ig történő migráció is támogatott. Ezenkívül kísérleteket is létrehozhat a kampány teljesítményének összehasonlítása céljából.
  3. Javasolt mezők az „Adaptív vizuális hirdetés hozzáadása” javaslathoz . A Szerkesztőben található „Adaptív vizuális hirdetés hozzáadása” javaslat most ajánlott mezőket tartalmaz, amelyek megkönnyítik az adaptív vizuális hirdetések létrehozását. Ez a javaslat automatikusan létrehoz egy új hirdetést előre kitöltött szöveggel és képekkel, és egyszerűsíti a hirdetés létrehozási folyamatát.
  4. CPM-foglalási ajánlattételi stratégia . A Szerkesztő mostantól támogatja a CPM-hez hasonló ajánlattételi stratégiát, az ezer megjelenítésenkénti költség lefoglalását (CPM). A cél-CPM-et már támogató kampányok többsége – a videósorozatos kampányok kivételével – egyszeri opcióval frissíthető CPM-tartalékra. Fontos megjegyezni, hogy a CPM-tartalékról a cél-CPM-re való áttérés nem engedélyezett a Google Ads Szerkesztő 2.6-os verziójában.
  5. Több elemet tartalmazó reszponzív videohirdetések . A Szerkesztő mostantól lehetővé teszi a több elemet tartalmazó hirdetéseket a videókampányokhoz, így akár 5 videót, címsort, hosszú címsort, leírást és cselekvésre ösztönzést is megadhat minden reszponzív videohirdetéshez.
  6. A rendszer általi szüneteltetés.. A Szerkesztő mostantól lehetővé teszi a „Rendszer által szüneteltetett” okok különböző okainak szűrését, így lehetőség nyílik a szüneteltetett hirdetéscsoportok tömeges áttekintésére és esetleges engedélyezésére, ha szükséges.
  7. Inline audiences . Mostantól közvetlenül használhatja a soron belüli közönségeket a Szerkesztőben a hirdetéscsoportokon és az eszközcsoportokon. Ahelyett, hogy egy megosztott, elnevezett közönséget csatolna a könyvtárból, most közvetlenül a hirdetésen vagy az eszközcsoporton használhatja a demográfiai és közönségjelzéseket.
  8. Harmadik fél mérési beállításai . Mostantól kampányszinten egyszerűen kezelheti és testreszabhatja a harmadik féltől származó mérési beállításokat kampányaihoz, beleértve a videót, a keresletgenerálást és a maximális teljesítményt.

Az új funkciók célja, hogy egyszerűsítsék a hirdetések létrehozását, megkönnyítsék a kampányteljesítmény-ellenőrzést, és további eszközfeltöltési lehetőségeket kínáljanak a hatékonyabb reszponzív videohirdetések érdekében.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet