A Google bemutatta a Hirdetésszerkesztő 2.6-os verzióját, amely nyolc új funkciót és frissítést tartalmaz a hirdetők számára, amelyeket kampányaik hatékonyságának javítására használhatnak fel.
Új funkciók:
- A Google Display-hirdetések Performance Max migrációja. A Szerkesztő mostantól támogatja a Display-kampányok áttelepítését a Pmax kampányokra.
- PMax migráció kísérletekkel . A Szerkesztő mostantól lehetővé teszi kísérletek létrehozását és kezelését a Performance Max alkalmazásban, így összehasonlíthatja a PMax kampány teljesítményét más kampánytípusokkal. A Display-től a Performance Max-ig történő migráció is támogatott. Ezenkívül kísérleteket is létrehozhat a kampány teljesítményének összehasonlítása céljából.
- Javasolt mezők az „Adaptív vizuális hirdetés hozzáadása” javaslathoz . A Szerkesztőben található „Adaptív vizuális hirdetés hozzáadása” javaslat most ajánlott mezőket tartalmaz, amelyek megkönnyítik az adaptív vizuális hirdetések létrehozását. Ez a javaslat automatikusan létrehoz egy új hirdetést előre kitöltött szöveggel és képekkel, és egyszerűsíti a hirdetés létrehozási folyamatát.
- CPM-foglalási ajánlattételi stratégia . A Szerkesztő mostantól támogatja a CPM-hez hasonló ajánlattételi stratégiát, az ezer megjelenítésenkénti költség lefoglalását (CPM). A cél-CPM-et már támogató kampányok többsége – a videósorozatos kampányok kivételével – egyszeri opcióval frissíthető CPM-tartalékra. Fontos megjegyezni, hogy a CPM-tartalékról a cél-CPM-re való áttérés nem engedélyezett a Google Ads Szerkesztő 2.6-os verziójában.
- Több elemet tartalmazó reszponzív videohirdetések . A Szerkesztő mostantól lehetővé teszi a több elemet tartalmazó hirdetéseket a videókampányokhoz, így akár 5 videót, címsort, hosszú címsort, leírást és cselekvésre ösztönzést is megadhat minden reszponzív videohirdetéshez.
- A rendszer általi szüneteltetés.. A Szerkesztő mostantól lehetővé teszi a „Rendszer által szüneteltetett” okok különböző okainak szűrését, így lehetőség nyílik a szüneteltetett hirdetéscsoportok tömeges áttekintésére és esetleges engedélyezésére, ha szükséges.
- Inline audiences . Mostantól közvetlenül használhatja a soron belüli közönségeket a Szerkesztőben a hirdetéscsoportokon és az eszközcsoportokon. Ahelyett, hogy egy megosztott, elnevezett közönséget csatolna a könyvtárból, most közvetlenül a hirdetésen vagy az eszközcsoporton használhatja a demográfiai és közönségjelzéseket.
- Harmadik fél mérési beállításai . Mostantól kampányszinten egyszerűen kezelheti és testreszabhatja a harmadik féltől származó mérési beállításokat kampányaihoz, beleértve a videót, a keresletgenerálást és a maximális teljesítményt.
Az új funkciók célja, hogy egyszerűsítsék a hirdetések létrehozását, megkönnyítsék a kampányteljesítmény-ellenőrzést, és további eszközfeltöltési lehetőségeket kínáljanak a hatékonyabb reszponzív videohirdetések érdekében.