Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Életbe léptek a Google Ads kriptovalutákra vonatkozó új szabályai

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.08.11.

Mivel ez egy különösen érzékeny, sok visszaélésre lehetőséget adó termék, ezért körültekintő és részletes szabályozásra van szükség.

Kriptovaluta váltás és pénztárca hirdetésére vonatkozó kritériumok a Google Adsben:

  • A FinCEN-nél (Financial Crimes Enforcement Network) regisztrált pénzügyi szolgáltatónak kell lenni, legalább 1 államban vagy szövetségi szinten engedélyezett pénzügyi közvetítői vagy szolgáltatói működéssel.
  • A cégnek minden rá vonatkozó jogi szabályozásnak meg kell felelnie.
  • A hirdetéseknek és landing oldalaknak a Google Ads szabályainak is meg kell felelnie.
  • Teljesíteni kell az új igazolási folyamatot, ami júliusban változott.

A kérelem ezen a linken indítható: https://support.google.com/google-ads/contact/AdWords_CSFP_certification_Application

Minden korábbi kriptovaluta regisztrációt érvénytelenítenek augusztus 3-tól.

A minősítési folyamat során céges jogi dokumentumokat kérnek és személyes azonosítás is történik.

További korlátozások:

Néhány kripto pénzzel kapcsolatos hirdetés engedélyezett, míg mások továbbra sem.

Továbbra sem hirdethetők

  • Olyan oldalak, amik összegyűjtik vagy összehasonlítják a különböző kriptovaluták kibocsájtóit vagy hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokat.
  • DeFi trading eljárások, induló kibocsájtások
  • Közvetlen kriptovaluta eladásra, kereskedelemre vonatkozó szolgáltatások
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet