Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Élet a Medic Algoritmus után

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.12.17.

Augusztus eleje óta folyamatos változásban van a Google, azonban a legfontosabb, az úgynevezett medic algoritmus, ami gyökerestől forgatta fel néhány weboldal eddigi online eredményességét.

Az új algoritmus nevét arról kapta, hogy leginkább (de nem kizárólag) az egészségügyi és életmóddal foglalkozó oldalakat érintette. A kicsik mellett olyan nagy weboldalakat is hátrányosan érintett, mint pl. a webbeteg.hu.

medic algoritmus

November végén azonban valami történt: jelentős pozitív változásnak indultak az oldalak, különös tekintettel a nagyokra.

Ahogyan az ite.hu cikke is beszámol róla: A Medic során a Google a kiemelkedően erős linkprofilt díjazta, de ez nem volt összhangban a tartalom megbízhatóságával.

Bár jelentős változás volt az új algoritmus, úgy tűnik, hogy folyamatosan korrigálásra kerül épp emiatt, avagy azért, hogy továbbra is a leginkább releváns találatok jelenhessenek meg a Google listáján.

A változást külföldön is észlelik, többen twitteren is beszámoltak erről:

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet