Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Egyszerűbben tekinthetjük meg a változástörténetet Google Ads-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.02.17.

Jelenleg egészen biztosan nem tartozik a legegyszerűbb Google Ads-ben elvégezhető tevékenységek közé a változástörténet átnézése. Ez által rendkivül macerás áttekinteni a kampányteljesítményt a változástörténet függvényében.

Eddig, ha arra voltunk kíváncsiak, hogy adott változtatások egy kampányon hogyan befolyásolták annak teljesítményét, akkor külön meg kellett nézni az adott kampányt, és külön a változástörténetet. Ez nem egy túl kényelmes megoldás, ha a trendet figyelnénk bizonyos változtatások függvényében. Nem csak idő rabló tevékenység, de a tévedés valószínűségét is magában rejti.

valtozastortenet

A közelgő frissítés megkönnyíti a dolgunkat: ráadásul így egyszerűbb lesz meghatározni azt is, hogy a kampányokban végzett módosítások hogyan befolyásolják a hirdetések teljesítményét. 

Hogyan? 

A kampány-teljesítésnél “jegyzet-szerűen” látni fogjuk az időközben elvégzett változásokat a kampányon.

Nálad már látható az újdonság?

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet