Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Egyszerűbben tekinthetjük meg a változástörténetet Google Ads-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.02.17.

Jelenleg egészen biztosan nem tartozik a legegyszerűbb Google Ads-ben elvégezhető tevékenységek közé a változástörténet átnézése. Ez által rendkivül macerás áttekinteni a kampányteljesítményt a változástörténet függvényében.

Eddig, ha arra voltunk kíváncsiak, hogy adott változtatások egy kampányon hogyan befolyásolták annak teljesítményét, akkor külön meg kellett nézni az adott kampányt, és külön a változástörténetet. Ez nem egy túl kényelmes megoldás, ha a trendet figyelnénk bizonyos változtatások függvényében. Nem csak idő rabló tevékenység, de a tévedés valószínűségét is magában rejti.

valtozastortenet

A közelgő frissítés megkönnyíti a dolgunkat: ráadásul így egyszerűbb lesz meghatározni azt is, hogy a kampányokban végzett módosítások hogyan befolyásolják a hirdetések teljesítményét. 

Hogyan? 

A kampány-teljesítésnél “jegyzet-szerűen” látni fogjuk az időközben elvégzett változásokat a kampányon.

Nálad már látható az újdonság?

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet