Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Egyszerűbb név a Google app kampányainak

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.02.25.

Manapság már mindenki kezében ott a mobiltelefonja, ha éppen használja, ha nem. Millió módon használják emberek, egy azonban közös: ha keresnek valamit (például egy új esőkabátot), nagy eséllyel járni fognak a Google felületén.

A Google eddig is kínált lehetőséget app kampányok indítására univerzális app kampány néven. Ezúttal a név változott, egyszerűsödött, már csak egyszerűen ‘app kampány’-nak hívjuk őket.

universal-app-campaigns

A funkciók ezzel együtt nem módosultak, nem fejlesztették őket, csupán a név változott. A működési elv is változatlan, továbbra is a gépi tanulás módszerére támaszkodhatunk app kampányok indításakor.

Te használtad már ezt a lehetőséget?

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet