Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Egyszerűbb név a Google app kampányainak

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.02.25.

Manapság már mindenki kezében ott a mobiltelefonja, ha éppen használja, ha nem. Millió módon használják emberek, egy azonban közös: ha keresnek valamit (például egy új esőkabátot), nagy eséllyel járni fognak a Google felületén.

A Google eddig is kínált lehetőséget app kampányok indítására univerzális app kampány néven. Ezúttal a név változott, egyszerűsödött, már csak egyszerűen ‘app kampány’-nak hívjuk őket.

universal-app-campaigns

A funkciók ezzel együtt nem módosultak, nem fejlesztették őket, csupán a név változott. A működési elv is változatlan, továbbra is a gépi tanulás módszerére támaszkodhatunk app kampányok indításakor.

Te használtad már ezt a lehetőséget?

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet