Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Egyre nő a digitális reklámpiac

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.03.08.

Az IAB Hungary az Evolution 2019 konferencián számolt be a digitális reklámpiac 2018-as változásairól, növekedéséről.

Már negyedik éve számít a legnagyobb szegmensnek a reklámtortán belül a digitális piac. A maga 38.8%-os részével, és 90,3 milliárd forintjával a tavalyi évben további növekedést tudhat maga mögött. A digitális reklámpiac összességében 14 százalékkal bővült 2018-ban.

bovulo-digitalis-reklampiac

Szegmensekre bontva látható, hogy a display eszközök 39,1 milliárd, a search 35,2 milliárd, a listing pedig 15 milliárd forintot tett ki.

Fontos kiemelni az automatizmusok és a mobil szerepét, ugyanis mind a kettő egyre nagyobb teret hódit. A következő óriási trend a digitális videók térnyerése lehet a szakértők szerint.

Az IAB Hungary 2016 óta készíti el az Adexpect jelentést, ami az éves reklámpiaci költések várható alakulásáról ad képet, az év legfontosabb digitális reklámpiaci trendjei alapján.

A tavalyi évi eredményekről és a várakozásokról a Kreatív.hu cikkében olvashatsz bővebben.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet