Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Egyre nagyobb a Performance Max jelentősége

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.02.01.

Tavaly novemberben jött a bejelentés, hogy a Smart Shopping és Local (helyi) kampányok  2022-ben egy ú.n. Performance Max kampányokra frissülnek. 

Az új Performance Max ugyanazokat az alapvető funkciókat fogja kapni, mint a Smart Shopping és Local, viszont mindeközben új készletek és formátumok is hozzáférhetővé válnak a YouTube-on, a keresési szöveges hirdetésekben és a Discoverben is. 

Mérföldkövek, amelyek segítenek felkészülni erre a változásra (Smart shopping, a Local (helyi) kampányok elengedésére) és a Performance Max frissítésére:

1. Frissítés egykattintásos eszközzel (one-click tool)

Áprilistól kezdődően egy ú.n „egykattintásos” frissítési eszköz kerül bevezetésre a Google Ads szolgáltatásban a Smart Shopping-kampányok frissítéséhez. 

Júniustól kezdve pedig frissíthetőek lesznek a Local (helyi) kampányok is az eszközzel. 

Az eszköz lehetőséget ad bizonyos kampányok vagy az összes kampány egyidejű frissítésére. 

2. Automatikus frissítés: Júliustól-Szeptemberig a Smart Shopping-kampányok automatikusan frissítésre kerülnek. Illetve A Local (helyi) kampányok pedig augusztustól szeptemberig fognak automatikusan frissülni.

Mindezen meglévő kampányok automatikus frissítése után többé nem lesz lehetőség új Smart Shopping- és Local (helyi) kampányokat létrehozni.

3. Frissítések befejezése : A frissítési folyamat szeptember végéig befejeződik. 

Már elérhető a Performance Max kampány típus, van lehetőség a létrehozására a Google Ads-en belül. Íme három gyors tipp a termék csatornával rendelkező Performance Max kampányok létrehozásához: 

  1. Kreatív elemek feltöltése: Még több kreatív elem megadása, hogy kampányunk több alkalmas felületen jelenjen meg, és jobban teljesítsen. 
  2. Hagyjunk időt a kampány felfutására: Az online értékesítési vagy többcsatornás célokat szolgáló kampányok esetén 2-3 napot. A csak offline célokat szolgáló kampányok esetén 3–4 hetet kell várni. 
  3. Kerüljük el az átfedő célzást: A Performance Max kampányai prioritást élveznek a meglévő Smart Shopping-kampányokkal, normál Shopping-kampányokkal és az ugyanazokat a termékeket célzó Display-dinamikus remarketing-kampányokkal szemben. Ennek eredményeként az a javaslat, hogy meg kell várni, amíg elérhetővé válik a meglévő intelligens Shopping-kampányok frissítési lehetősége. 
  4. Ha az új Performance Max kampánya ugyanazokat a termékeket célozza meg, figyeljünk arra, hogy azonos költségkeretet állítsunk be a mennyiség fenntartása érdekében. 
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet