Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Duplájára nőtt a közeli üzletek, szolgáltatások keresése

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.05.28.

Az olyan keresési kifejezések száma, melyek tartalmazzák például a „közeli” vagy „közelemben” helyhatározókat, duplájára nőtt az elmúlt évben, valamint az ilyen keresések közel 80%-a mobilról érkezik – derül ki a Google nemrég közölt adataiból.

Ezek az adatok a múlt héten bejelentett „Nearby Business” hirdetési formátum kapcsán láttak napvilágot, ami a felhasználók életét hivatott egyszerűsíteni. A sürgősséget indikáló vagy a földrajzi helyzettől függő (pl közeli autószervíz, étterem, bankfiók) mobilos kereséseknél a megszokott hirdetési szöveg eltűnik, helyette egy „Útvonal” és egy „Hívás” gombot láthatunk a hirdető cégek nevei mellett.

Google közeli üzletek, szolgáltatások formátum
Ez az új formátum leegyszerüsíti és átláthatóan rendszerezi a legfontosabb információkat, hogy az éppen úton levő ügyfelek egy szempillantás alatt összevethessék a lehetőségeket, és dönthessenek, hogy felhívjanak, vagy inkább csak rögtön besétáljanak-e hozzád.

A Google annyival egészítette ezt ki, hogy ha egy hirdető használ helybővítményeket, akkor jogosult a megjelenésre. Azonban egyelőre arról nincs hír, hogy Magyarországon ez mikor lesz elérhető. Mivel a Google rendeszerén keresztül történő hívásátirányítás béta verziójához már az itthoni hirdetők is hozzáférhetnek, talán hamarabb találkozhatunk ezzel az új hirdetési formátummal, mint gondolnánk.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet