Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Duplájára nőtt a közeli üzletek, szolgáltatások keresése

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.05.28.

Az olyan keresési kifejezések száma, melyek tartalmazzák például a „közeli” vagy „közelemben” helyhatározókat, duplájára nőtt az elmúlt évben, valamint az ilyen keresések közel 80%-a mobilról érkezik – derül ki a Google nemrég közölt adataiból.

Ezek az adatok a múlt héten bejelentett „Nearby Business” hirdetési formátum kapcsán láttak napvilágot, ami a felhasználók életét hivatott egyszerűsíteni. A sürgősséget indikáló vagy a földrajzi helyzettől függő (pl közeli autószervíz, étterem, bankfiók) mobilos kereséseknél a megszokott hirdetési szöveg eltűnik, helyette egy „Útvonal” és egy „Hívás” gombot láthatunk a hirdető cégek nevei mellett.

Google közeli üzletek, szolgáltatások formátum
Ez az új formátum leegyszerüsíti és átláthatóan rendszerezi a legfontosabb információkat, hogy az éppen úton levő ügyfelek egy szempillantás alatt összevethessék a lehetőségeket, és dönthessenek, hogy felhívjanak, vagy inkább csak rögtön besétáljanak-e hozzád.

A Google annyival egészítette ezt ki, hogy ha egy hirdető használ helybővítményeket, akkor jogosult a megjelenésre. Azonban egyelőre arról nincs hír, hogy Magyarországon ez mikor lesz elérhető. Mivel a Google rendeszerén keresztül történő hívásátirányítás béta verziójához már az itthoni hirdetők is hozzáférhetnek, talán hamarabb találkozhatunk ezzel az új hirdetési formátummal, mint gondolnánk.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet