Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Duplájára nőtt a közeli üzletek, szolgáltatások keresése

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.05.28.

Az olyan keresési kifejezések száma, melyek tartalmazzák például a „közeli” vagy „közelemben” helyhatározókat, duplájára nőtt az elmúlt évben, valamint az ilyen keresések közel 80%-a mobilról érkezik – derül ki a Google nemrég közölt adataiból.

Ezek az adatok a múlt héten bejelentett „Nearby Business” hirdetési formátum kapcsán láttak napvilágot, ami a felhasználók életét hivatott egyszerűsíteni. A sürgősséget indikáló vagy a földrajzi helyzettől függő (pl közeli autószervíz, étterem, bankfiók) mobilos kereséseknél a megszokott hirdetési szöveg eltűnik, helyette egy „Útvonal” és egy „Hívás” gombot láthatunk a hirdető cégek nevei mellett.

Google közeli üzletek, szolgáltatások formátum
Ez az új formátum leegyszerüsíti és átláthatóan rendszerezi a legfontosabb információkat, hogy az éppen úton levő ügyfelek egy szempillantás alatt összevethessék a lehetőségeket, és dönthessenek, hogy felhívjanak, vagy inkább csak rögtön besétáljanak-e hozzád.

A Google annyival egészítette ezt ki, hogy ha egy hirdető használ helybővítményeket, akkor jogosult a megjelenésre. Azonban egyelőre arról nincs hír, hogy Magyarországon ez mikor lesz elérhető. Mivel a Google rendeszerén keresztül történő hívásátirányítás béta verziójához már az itthoni hirdetők is hozzáférhetnek, talán hamarabb találkozhatunk ezzel az új hirdetési formátummal, mint gondolnánk.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet