Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Bővült az optimalizálási pontszám

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.12.09.

Ahogyan az eddig is ismerős lehetett, a Google Ads-ben elérhető egy javaslatok szekció, ahol is rendszer javaslatokat tesz annak érdekében, hogy javíthassunk a fiók teljesítményén. Ezekkel a javaslatokkal, és a teljesítményünk optimalizálásával várhatóan bevételeink is növelhetőek.

Ebben a szekcióban található egy optimalizálási pontszám is, ami úgy növelhető, hogy elfogadjuk a rendszer által tett javaslatokat a fiókra nézve. Gyakorlatilag tehát a rendszer folyamatos segítséggel lát el minket a fiókunk teljesítményére vonatkozóan.

pontszam

“Google belsős adatok szerint, azok a hirdetők, akik fiókszinten 10 ponttal növelték az optimalizálási pontszámukat, átlagosan 10 %-kal növelték a konverziók számát is.” – csak keresési kampányok esetén.

Augusztustól már a shopping kampányok is szerepeltek a javaslatok között, mostantól pedig már a display kampányokat is magában foglalja az optimalizálási pontszám.

Csakúgy, mint a keresési és shopping kampányoknál, a display kampányok esetében is egy 0 és 100 közötti pontszámmal találkozhatunk. Külön kampány szinten jelennek meg a Keresési, Shopping és Display pontszámok, a fiók szintjén pedig egy kombinált pontszámmal találkozhatunk. 

A display hálózaton, legtöbb esetben az alábbi ajánlásokat láthatjuk:

  • Intelligens ajánlattételek alkalmazása,
  • célzás kibővítésének az alkalmazása, hogy további ügyfeleket érhessünk el, hasonló konverziónkénti költség mellett, valamint
  • az adaptív vizuális hirdetések hozzáadása.
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet