Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Digitális piacról szóló törvényben leírtak teljesítése az FB és IG felhasználóknak

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.01.26.

A Meta az Instagram és a Facebook felhasználóknak ( az EU, az EGT és a svájci felhasználók számára) hamarosan választási lehetőséget kínál arra, hogyan szeretnék használni ezentúl a Meta szolgáltatásait és funkcióit. Ez a DMA, digitális piacról szóló törvény egyik követelménye, ami 2024 márciusában lép hatályba).

Hogyan működik?

A felhasználók eldönthetik, hogy szeretnének-e információkat megosztani szolgáltatásaink között, mint például:

Facebook és Instagram összekapcsolás:

  • Információhasználat a Facebook és az Instagram között.
  • Akik már összekapcsolták Instagram és Facebook fiókjaikat, azok pedig megtarthatják ezt a funkciót, vagy dönthetnek úgy, hogy ezentúl külön kezeljék a két felületet. 

Facebook Messenger:

  • A Facebook Messengert használók eldönthetik, hogy továbbra is használni kívánják-e a Facebook Messenger szolgáltatást a Facebook-fiókjukkal, vagy különálló új Messenger-fiókot szeretnének-e létrehozni. Azok, akik úgy döntenek, hogy Facebook-adataik nélkül hoznak létre új Messenger-fiókot, használhatják a Messenger alapvető szolgáltatásait, például a privát üzenetküldést és a csevegést, valamint a hang- és videohívásokat.

Facebook Marketplace: 

  • A  használó emberek választhatnak, hogy felhasználják-e a Facebook-adataikat, vagy sem a Marketplace felületén. Azon a felhasználók, akik úgy döntenek, hogy Facebook-adataikat használják fel a Marketplace-élményükhöz, a jelenlegi piactér felület megmarad. Azok az emberek, akik úgy döntenek, hogy nem használják fel Facebook információikat a Marketplace-en, továbbra is böngészhetnek a listákon, valamint vásárolhatnak és eladhatnak tételeket, de a legfontosabb különbség az, hogy a vevők és az eladók közötti kommunikáció e-mailben történik a Facebook Messenger helyett.

Facebook Gaming:

  • Azok, akik a Facebookon játszanak, választhatnak a Facebook adataikat használó játékélmény vagy az anélküli élmény között. Azok az emberek, akik úgy döntenek, hogy Facebook-adataikat használják a Facebookon játszott játékokhoz, olyan funkciókat kapnak, mint: a többjátékos játékok, a játékon belüli vásárlások és a személyre szabott javaslatok.  Azok az emberek, akik úgy döntenek, hogy nem használják fel Facebook információikat a játékokhoz, játszhatnak néhány egyjátékos játékot.

Hirdetések: 

  • Ez a választás 2023 novemberében jelent meg, amikor választható volt az ingyenes, de reklámokat tartalmazó közösségi felület használata, illetve a reklámmentes, de előfizetéssel használható felületek 

Forrás: https://about.fb.com/news/2024/01/offering-people-more-choice-on-how-they-can-use-our-services-in-the-eu/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet