A Facebook megszűnteti az irányítószám, életkor és nemek szerinti célzást a lakhatás, foglalkoztatás és pénzügyi hirdetések esetében.
A lakhatást, hiteleket vagy foglalkoztatást népszerűsíteni kívánó hirdetők számára már nem lehetséges többet életkor, nem vagy irányítószám alapján megcélozni a felhasználókat. Az új hirdetési irányelv azokat az Egyesült Államokbeli hirdetőket érinti, akik ezen tipusú hirdetéseket a Facebookon, Instagramon vagy Messengerben kívánták megjeleníteni.
Ezen felül a Facebook azt is bejelentette, hogy elindít egy olyan eszközt, mellyel lehetőségünk lesz az összes éppen aktuálisan futó lakáshirdetés megtekintésére tekintet nélkül arra, hogy kit céloz az adott hirdetés.
A Facebook ezzel a döntésével kívánja az esélyegyenlőséget támogatni, a hátrányos megkülönböztetés elkerülése a cél.