Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

CPV ajánlattétel a Facebookon!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.07.01.

A Facebook videóhirdetéseket új ajánlattétellel egészítik ki, mely a megtekintési költségen (CPV) fog alapulni és 10 másodperc után kell majd fizetni.

A Facebook szóvivője szerint ez alapvetően nem nagy változás, de a hirdetőknek lehetőséget szerettek volna adni a fizetési módszer kiválasztására, ill. az ajánlattal reményeik szerint nagyobb rugalmasságot tudnak majd biztosítani.

Akik ezzel a stratégiával élnek, azoknak abban az esetben kell csak fizetniük, ha az érdeklődő min. 10 másodpercet megnézett a videóhirdetésből, míg korábban a hírfolyamban történő megjelenés után volt az árazás.

Az Adweek.com szerint az újfajta ajánlattétel része egy nagyobb kaliberű tesztelési folyamatnak, amelyben arra kíváncsiak, hogy a nagyobb brandek (a kampánymenedzselés szempontjából) milyen hajlandóságot mutatnak a Power Editor és az API eszközök használata felé.

További információ a hírrel kapcsolatban.

Facebook CPV ajánlat

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet