Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

CPV ajánlattétel a Facebookon!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.07.01.

A Facebook videóhirdetéseket új ajánlattétellel egészítik ki, mely a megtekintési költségen (CPV) fog alapulni és 10 másodperc után kell majd fizetni.

A Facebook szóvivője szerint ez alapvetően nem nagy változás, de a hirdetőknek lehetőséget szerettek volna adni a fizetési módszer kiválasztására, ill. az ajánlattal reményeik szerint nagyobb rugalmasságot tudnak majd biztosítani.

Akik ezzel a stratégiával élnek, azoknak abban az esetben kell csak fizetniük, ha az érdeklődő min. 10 másodpercet megnézett a videóhirdetésből, míg korábban a hírfolyamban történő megjelenés után volt az árazás.

Az Adweek.com szerint az újfajta ajánlattétel része egy nagyobb kaliberű tesztelési folyamatnak, amelyben arra kíváncsiak, hogy a nagyobb brandek (a kampánymenedzselés szempontjából) milyen hajlandóságot mutatnak a Power Editor és az API eszközök használata felé.

További információ a hírrel kapcsolatban.

Facebook CPV ajánlat

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet