Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Bing új lehetőségeket kínál a hirdetőknek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.11.21.

A Bing lehetőséget kínál a hirdetőknek, hogy saját célzásokat adjanak meg, valamint ezek mérését is segíti. 

Az új, AI-n alapuló célzási rendszer lehetőséget kinál a hirdetők számára, hogy hirdetéscsoport szintjén adják meg a célzásokat, és figyeljék az eredményeket.

bing-hirdetes

A teljesítmény alapú célzásokkal az alábbi lehetőségek nyílnak meg a hirdetők számára:

  • Heti vagy havi célok beállítása költés, kattintás vagy CPC alapján
  • Előrejelzések megtekintése a beállított célokra
  • A várható és a valós eredmények összehasonlítása
  • Megtudhatjuk, hogy az egyes kampányok hogyan járulnak hozzá a célokhoz
  • Múltbéli adatok megjelenítése és időszakok összehasonlítása.

Néhány egyszerű lépést követve könnyedén beállítható az újdonság:

  1. A jobb oldali navigációs sávban állj a Performance Target-re
  2. Kattints a Performance target létrehozására
  3. Add meg a target nevét
  4. Válaszd ki a csoportot, amit monitorozni szeretnél
  5. Válaszd ki a számodra megfelelő időszakot
  6. Add meg a metrikákat.

A Bing különféle szűrési lehetőségeket kínál, és felhívja a figyelmet a rendszeres ellenőrzésre, kampányok nyomonkövetésére.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet