Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Betiltják a Tiktokot

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.05.02.

Joe Biden elnök aláírta a szenátus által megszavazott törvényjavaslatot, ezzel az Egyesült Államokban hivatalosan is betiltják a TikTokot. 

Az alkalmazást fenntartó kínai cégnek, a ByteDance-nek ezzel két választása maradt: elengedni 170 millió felhasználót, vagy eladni a platformot egy amerikai tulajdonosnak

A kínai vállalatnak kilenc hónapja és opcionális plusz három hónapja van arra, hogy amerikai vevőt találjon az alkalmazásra. Amennyiben ez nem sikerül, a TikTok 2025 januárjára teljes kitiltással szembesülhet az USA-ban.

Forrás:

https://refresher.hu/5105-Hivatalosan-is-betiltjak-a-TikTokot-az-Egyesult-Allamokban

https://www.socialmediatoday.com/news/us-senate-approves-tiktok-sell-off-proposal/714098/

https://www.socialmediatoday.com/news/what-comes-next-tiktok-following-the-approval-us-sell-off-bill/714212/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet