Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az új Google Ads nézetre való átállás befejezése

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.06.06.

2023-ban a Google Ads új dizájnt vezetett be a rendszerezésének javítása és a dolgok könnyebb megtalálása érdekében, miközben továbbra is ugyanazokat az eszközöket és megoldásokat kínálja. A közzététel során kapott visszajelzéseknek köszönhetően azt találták, hogy a hirdetők a tartós használaton alapuló új kialakításokat részesítik előnyben. 2024. augusztus 30- tól kezdődően az új Google Ads megjelenése minden piacon elérhető lesz, a régi Google Ads megjelenése pedig megszűnik. Csak az új Google Ads-dizájn lesz elérhető asztali számítógépen. Továbbra is teljes mértékben támogatva a meglévő funkciókat és eszközöket.

Az új dizájn egy főmenüt tartalmaz a képernyő bal oldalán, amelyben az oldalak 5 magas szintű kategóriába vannak rendezve: 

  1. Kampányok: ahol elemezhetjük, optimalizálhatjuk és kezelhetjük kampányainkat
  2. Célok: ahol meghatározhatjuk, figyelemmel kísérhetjük és frissíthetjük a konverziós célokat
  3. Eszközök: ahol az alábbi eszközök találhatóak: 
    • Tervezés
    • Ajánlattétel és költségkeretek
    • Hibaelhárítás
    • Eszköztár
    • Közönségkezelés
  4. Számlázás: ahol figyelemmel kísérhetjük kiadásainkat és kifizetéseinket
  5. Adminisztrátor: ahol kezelhetjük a csapat-, biztonsági- és fiókbeállításait

Ez az extra kategorizálási szint hatékonyabbá teszi ezt az új kialakítást mind az új, mind a tapasztalt hirdetők számára. A lap tetején található keresősáv egy hasznos eszköz, amellyel gyorsan megtalálható, amit keresünk.  

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet