Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az ügyfélegyezési listákkal való munka megkönnyítése

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.05.05.

Az ügyfélegyezési listák (customer match) segítségével, lehetőségünk van szorosabb kapcsolatot kialakítani az ügyfeleinkkel, amely egy remek célzási lehetőség. Az ilyen típusú listákat felhasználhatjuk a Keresési, Shopping, Videó és Discovery kampányoknál is. 

Az Ügyfélegyezés használatának még könnyebbé tétele érdekében a Google új frissítéseket tett közzé, amelyek segítségével több ügyfelet érhetünk el és javíthatunk a teljesítményen. 

Az ügyféllista feltöltésekor kapunk egy százalékos arányt, amit egyezési arányként tüntet fel a rendszer.  Korábban a lista feltöltésekor még várnunk kellett, hogy megkapjuk ezt a százalékos arányt, most már azonnal látható lesz. 

Az egyezési arány javítása érdekében, minél több adatot érdemes megadni az ügyféllistában. Azoknál a hirdetőknél, akik kétféle ügyfélinformációt töltöttek fel, átlagosan 28 %-al növekedett az egyezési arány, akik pedig három ügyfél információt is megadtak, 35 %-os növekedést tapasztalhattak. 

A listafeltöltéssel, kis listamérettel vagy kis mennyiséggel kapcsolatos ügyfélegyezési problémák javításáról részletes leírás található a support oldalon. 

Tartsunk naprakészen a listáinkat az ajánlások segítségével

A listák frissítése kulcsfontosságú az ügyfélegyezés szempontjából.A listák egy idő után elévülnek, ezért fontos, hogy naprakészen tartsuk azt. Az ügyfélegyezési listák átlagosan 17 %-al növekednek forgalom és konverziós szempontból is, miután frissítésre kerülnek. Azért, hogy még könnyebb legyen megtudni, mikor kell frissíteni a listát, most már az ajánlások fülön is elérhető lesz egy javaslat ezzel kapcsolatban. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet