Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az organikus Google Shopping

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.04.23.
A Google jövő héttől megnyitja a shopping találati listáját az organikus találatok számára az Egyesült Államok piacán. Más szavakkal: nem csak fizetett termékhirdetések, hanem ingyenes terméktalálatok is meg fognak jelenni a Google Shopping feed-jében.
A fizetett hirdetések továbbra is megmaradnak: azok a találati lista tetején, illetve alján fognak megjelenni. A product listing ads (PLAs) továbbra is csak fizetett találatokat tartalmaz majd.

organikus-google-shopping

 

Ezt a lépést alapvetően két ok motiválta: egyrészt a koronavírus miatt számos kiskereskedőnek sajnos le kellett húznia a rolót. Ennek érdekében a Google leveszi a kereskedők válláról a teher egy részét azáltal, hogy organikus találatként is megjelenhetnek a termékeik a Google Shopping-ban. Másrészt az Amazon előretörése a termékkeresés- és hirdetés piacán is lépéskényszerbe helyezte a keresőóriást. Ezzel a lépéssel kívánják visszaszerezni a piac egy részét.

 

A szolgáltatás globálisan év végétől fog rendelkezésünkre állni.

Bővebben a Search Engine Land oldalán »

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet