Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az organikus Google Shopping

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.04.23.
A Google jövő héttől megnyitja a shopping találati listáját az organikus találatok számára az Egyesült Államok piacán. Más szavakkal: nem csak fizetett termékhirdetések, hanem ingyenes terméktalálatok is meg fognak jelenni a Google Shopping feed-jében.
A fizetett hirdetések továbbra is megmaradnak: azok a találati lista tetején, illetve alján fognak megjelenni. A product listing ads (PLAs) továbbra is csak fizetett találatokat tartalmaz majd.

organikus-google-shopping

 

Ezt a lépést alapvetően két ok motiválta: egyrészt a koronavírus miatt számos kiskereskedőnek sajnos le kellett húznia a rolót. Ennek érdekében a Google leveszi a kereskedők válláról a teher egy részét azáltal, hogy organikus találatként is megjelenhetnek a termékeik a Google Shopping-ban. Másrészt az Amazon előretörése a termékkeresés- és hirdetés piacán is lépéskényszerbe helyezte a keresőóriást. Ezzel a lépéssel kívánják visszaszerezni a piac egy részét.

 

A szolgáltatás globálisan év végétől fog rendelkezésünkre állni.

Bővebben a Search Engine Land oldalán »

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet