Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az organikus átkattintási arányok 15%-al csökkentek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.05.05.

Február óta még nagyon kevés felmérés és kimutatás született arról, hogy milyen hatása volt a Google AdWords jobboldali hirdetési pozíciók megszüntetésének. Az egyiket épp a napokban posztoltuk, de ez sem az organikus találatokra gyakorolt hatást tanulmányozta.

Most azonban napvilágot látott egy UK hirdető saját elemzése, melyben kimutatták, hogy a saját hirdetéseik bekapcsolásával és felturbózásával (értsd több költés és állandó jelenlét) egyértelmű csökkenést láttak az organikus pozíció CTR-jében. Az átkattintási arány ugyanis 35%-ról, 20%-ra csökkent. Annyit tudni még, hogy a vizsgált kulcsszavakra folyamatosan elsők az organikus pozíciókban és ennek ellenére tapasztalták ezt a csökkenést. Azonban sok kérdés is felmerült a Webmasterworld-ön zajló beszélgetésben. Például nem teljesen tiszta, hogy hány hirdető volt még jelen vagy hogy saját márkás kulcsszavakat teszteltek-e.

Javasoljuk, hogy mindenki futtassa le a saját tesztjét, nekünk szimultán több ügyfélnél zajlik egyszerre több teszt és változóak az eredmények!

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet