Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az organikus átkattintási arányok 15%-al csökkentek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.05.05.

Február óta még nagyon kevés felmérés és kimutatás született arról, hogy milyen hatása volt a Google AdWords jobboldali hirdetési pozíciók megszüntetésének. Az egyiket épp a napokban posztoltuk, de ez sem az organikus találatokra gyakorolt hatást tanulmányozta.

Most azonban napvilágot látott egy UK hirdető saját elemzése, melyben kimutatták, hogy a saját hirdetéseik bekapcsolásával és felturbózásával (értsd több költés és állandó jelenlét) egyértelmű csökkenést láttak az organikus pozíció CTR-jében. Az átkattintási arány ugyanis 35%-ról, 20%-ra csökkent. Annyit tudni még, hogy a vizsgált kulcsszavakra folyamatosan elsők az organikus pozíciókban és ennek ellenére tapasztalták ezt a csökkenést. Azonban sok kérdés is felmerült a Webmasterworld-ön zajló beszélgetésben. Például nem teljesen tiszta, hogy hány hirdető volt még jelen vagy hogy saját márkás kulcsszavakat teszteltek-e.

Javasoljuk, hogy mindenki futtassa le a saját tesztjét, nekünk szimultán több ügyfélnél zajlik egyszerre több teszt és változóak az eredmények!

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet