Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az intelligens ajánlattétel elérhető áruházi értékesítés esetén

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.11.

A Google adatai szerint a bolti tranzakciókra irányuló keresések évről évre nőttek és nőnek. Az olyan keresések, mint pl: “nyitva a közelben”, több mint 400 %-kal nőttek világszerte. Ennek eredményeként a Google most bejelentette, hogy a hirdetők hozzáadhatják az intelligens ajánlattételt az áruházi értékesítésekhez, hogy növeljék a vásárolni kívánt ügyfelek személyes látogatását. Ugyan nő az online kereskedelem, de egyértelműen látszik, hogy az offline eladások száma is jelentős tényező, nem érdemes tehát figyelmen kivül hagyni.

A kiskereskedelmi és éttermi hirdetők, mostantól használhatják az intelligens ajánlattételt az áruházi értékesítésekhez, hogy ne csak a bolti látogatásokra optimalizáljanak, hanem a bolti tranzakciókra is. Az áruházi értékesítésekhez használható Intelligens ajánlattétel jelenleg csak a kiskereskedelmi és az éttermi ügyfelek számára áll rendelkezésre.

A hirdetők feltölthetik a belsős tranzakciós adataikat adatvédelmi szempontból biztonságos módon, hogy optimalizálhassák az áruházi értékesítések konverzióit, a keresési és a shopping kampányokhoz, azzal a céllal, hogy további eladásokat érjenek el az üzletekben.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet