Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az intelligens ajánlattétel elérhető áruházi értékesítés esetén

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.11.

A Google adatai szerint a bolti tranzakciókra irányuló keresések évről évre nőttek és nőnek. Az olyan keresések, mint pl: “nyitva a közelben”, több mint 400 %-kal nőttek világszerte. Ennek eredményeként a Google most bejelentette, hogy a hirdetők hozzáadhatják az intelligens ajánlattételt az áruházi értékesítésekhez, hogy növeljék a vásárolni kívánt ügyfelek személyes látogatását. Ugyan nő az online kereskedelem, de egyértelműen látszik, hogy az offline eladások száma is jelentős tényező, nem érdemes tehát figyelmen kivül hagyni.

A kiskereskedelmi és éttermi hirdetők, mostantól használhatják az intelligens ajánlattételt az áruházi értékesítésekhez, hogy ne csak a bolti látogatásokra optimalizáljanak, hanem a bolti tranzakciókra is. Az áruházi értékesítésekhez használható Intelligens ajánlattétel jelenleg csak a kiskereskedelmi és az éttermi ügyfelek számára áll rendelkezésre.

A hirdetők feltölthetik a belsős tranzakciós adataikat adatvédelmi szempontból biztonságos módon, hogy optimalizálhassák az áruházi értékesítések konverzióit, a keresési és a shopping kampányokhoz, azzal a céllal, hogy további eladásokat érjenek el az üzletekben.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet