Ez tartalomgyártók ezrei számára teszi lehetővé, hogy az előfizetőik számára exkluzív tartalmakat tegyenek közzé.
Az Instagram folytatja az előfizetéses opció tesztjét, mely a béta csoport számára 3 új funkcióval bővült.
A tesztelés idén januárban indult egy szűk influencer csoport számára, és a tesztelt funkcuók , ezek az alapfunkciók már több tízezer tartalomgyártó számára elérhetők az USA-ban.
Az új funkciók, amikkel most bővült a teszt:
– Előfizetői chat (Messenger alapú, 24 óra múlva eltűnik)
– Exkluzív posztok és Reels
– Külön lap a profilon belül az előfizetői tartalmak eléréséhez
A tartalomgyártók számára elsődleges a bevételeik fenntarthatósága, hiszen ők is vállalkozásként működnek. Az előfizetések segítségével megteremthető számukra a bevétel kiszámíthatósága. – Nyilatkozta Adam Mosseri, az Instagram vezetője, magyarázatot adva az újítás irányára.