Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az Instagram előfizetői teszt 3 új funkciót kap

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.07.21.

Ez tartalomgyártók ezrei számára teszi lehetővé, hogy az előfizetőik számára exkluzív tartalmakat tegyenek közzé.

Az Instagram folytatja az előfizetéses opció tesztjét, mely a béta csoport számára 3 új funkcióval bővült.

A tesztelés idén januárban indult egy szűk influencer csoport számára, és a tesztelt funkcuók , ezek az alapfunkciók már több tízezer tartalomgyártó számára elérhetők az USA-ban.

Az új funkciók, amikkel most bővült a teszt:

–   Előfizetői chat (Messenger alapú, 24 óra múlva eltűnik)

–   Exkluzív posztok és Reels

–   Külön lap a profilon belül az előfizetői tartalmak eléréséhez

A tartalomgyártók számára elsődleges a bevételeik fenntarthatósága, hiszen ők is vállalkozásként működnek. Az előfizetések segítségével megteremthető számukra a bevétel kiszámíthatósága. – Nyilatkozta Adam Mosseri, az Instagram vezetője, magyarázatot adva az újítás irányára.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet