Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az Instagram elindította rögzített bejegyzések tesztelését

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.05.09.

2022 januárjában az Instagram egy új funkciót tesztelt, méghozzá a rácsnézet szerkesztési funkcióját, aminek segítségével tetszés szerint tudjuk rendezni a gépgalériánkat.

Akkor már utaltak arra is, hogy az Instagram más funkcióval is bővülni fog, aminek most elindult az élő tesztelése – Indiában már elérhető – ami nem más, mint a bejegyzések rögzítésének lehetősége, úgy mint a Facebook esetén, viszont itt 3 bejegyzés rögzítésére is lehetőség lesz/van. Az, hogy 3 bejegyzés is rögzíthető, valószínű a rács nézet felépítéséből adódik, hiszen a legfelső sorban egymás mellett 3 bejegyzést láthatunk egyszerre.

Ezt úgy tudjuk megtenni, hogy a bejegyzésnél kiválasztható egy “rögzítés a profilodon” lehetőség. Ez segítheti a kommunikációt a látogató számára, hiszen kiemelhetjük az éppen futó akciókat, különleges ajánlatokat, vagy újdonságokat.

Ugyan az Instagram lehetőséget ad a storyban elhelyezett képek és videók fokuszba helyezésére, de ez az új rögzített bejegyzés lehetőség sokkal gyorsabb és kényelmesebb kommunikáció eredményezhet, hiszen nem kell egy, vagy akár több kattintás ahhoz, hogy a fontos posztokat mindenki láthassa.

Egyelőre még nincs pontos információ, hogy mikor fog teljes körűen élesedni ez a funkció, a teszt lehetősége hamarosan egyre több profilban fog megjelenni.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet