Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az ingyenes kiszállítás a legfontosabb webáruház marketing eszköz

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.06.22.

A Walker Sands Future of Retail publikált egy tanulmányt, melyben többek között arra voltak kíváncsiak, hogy mi ösztönzi leginkább az embereket arra, hogy a virtuális kosárba berakják a kívánt terméket. Vagyis, hogy mi a legfontosabb webáruház marketing eszköz az e-kereskedők kezében?

1400 amerikai vásárlót kérdeztek meg a kutatás keretében és 10 válaszadóból 9 az ingyenes kiszállítást jelölte meg, mint a legfontosabb vásárlás ösztönző eszköz. A válaszadók 69%-a még a napon belüli kiszállítást, 68% pedig a díjmentes visszaküldés és csere lehetőséget jelölte meg a legfontosabbak között. Bár ezek mind olyan webáruház marketing eszközök, melyek növelik a webáruházak költségeit, de érdemes letesztelni, hogy tranzkaciós volumenben mekkora lökést adhatnak.

Webáruház marketing - drón

Rendkívül érdekes, hogy Amerikában már valós kiszállítási alternatívaként tekintenek a jövőben a drónokra, ezért elhangzott egy olyan kérdés is, hogy mennyien választanák a drónos kiszállítást. A válaszadók 73%-a azt mondta, hogy nem csak, hogy választaná, de ha ez azt eredményezi, hogy akár 1 órán belül megkaphatják a terméket, akkor akár 10USD felárat is fizetnének a kiszállításért!

A teljes riport innen tölthető le.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet