Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az IGTV-re hivatkozó hirdetések létrehozása

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.10.26.

A Hirdetéskezelőben létrehozhatsz olyan Instagram-hirdetéseket, amelyek közvetlenül egy IGTV-s videóra vagy csatornára hivatkoznak. A hirdetés felhívása az IGTV-csatornádra vagy -videódra irányítja az embereket az Instagram alkalmazásban.

Előkészületek

  • Szükséged van egy Instagram-fiókra IGTV-videókkal.
  • Ha olyan hirdetést szeretnél létrehozni, amely egy konkrét IGTV-videóra hivatkozik, a videót előre fel kell tölteni az IGTV-csatornádba.

Így tudsz a hirdetéseddel az IGTV-re hivatkozni

  1. Nyisd meg a Hirdetéskezelőt, és válaszd a +Létrehozás lehetőséget.
  2. Válassz a következő célok közül a hirdetésedhez:
    • Márkaismertség
    • Elérés
    • Forgalom
    • Aktivitás: válaszd a „Bejegyzéshez fűződő aktivitás” típust
    • Videómegtekintések
  3. A szokásos módon hozd létre a hirdetést: add meg a kampányod részleteit, a költségkeretet és az ütemezést, a célközönséget, az optimalizálást és a megjelenítést. Jelenleg csak a videó formátum támogatott.
  4. Elhelyezésként válaszd az Automatikus elhelyezések beállítást.
    • Ha a Manuális elhelyezések beállítást választod, vegyél fel legalább egy instagramos elhelyezést, például a képfolyamot, a történeteket vagy a Felfedezés területet.
  5. Amikor a „Hirdetés kreatív tartalma” szakaszhoz érsz, másold és illeszd be az IGTV-s URL-címet a Webhely URL-címe mezőbe.
    • Ha a márkaismertségi, elérési vagy videómegtekintési célt választottad, be kell jelölnöd a Webhely URL-címének megadása négyzetet a Webhely URL-címe mező eléréséhez, ahová beillesztheted az IGTV-s URL-címet.
  6. Az IGTV-s URL-cím megtalálásához nyisd meg az Instagram.com-ot a számítógép böngészőjében. Ezután szintén asztali számítógépen nyisd meg a profilodat, és kattints az IGTV lapra.
    • Ha azt szeretnéd, hogy a hirdetésed az IGTV-csatornádra hivatkozzon, másold ki az URL-címet a címsorból.
    • Ha azt szeretnéd, hogy a hirdetésed egy konkrét IGTV-videóra hivatkozzon, kattints a kívánt videóra, és utána másold ki az URL-címet a címsorból.
  7. Ezután illeszd be az IGTV-s URL-címet a Webhely URL-címe mezőbe a Hirdetéskezelőben.
  8. Válassz egy felhívást, majd fejezd be a hirdetésed létrehozását.
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet