Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az emberek több mint 60%-a inkább a Google-ben bízik

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.01.19.
A 2016-os Edelman Trust Barometer szerint a lakosság 60%-ot meghaladó része jobban bízik a Google-ban hírolvasáskor mint az ugyanitt kilistázott linkek híreiben. 
Ebben az évben másodszor kerülnek ki győztesen a keresőmotorok, mint a legmegbízhatóbb média – a tradicionális és legfőképpen a közösségi médiákkal szemben. Tavaly győzedelmeskedtek először és most úgy tűnik, ez a legújabb növekvő trend.
google-trust-1323124533
Ha egy szalagcím megjelenik a Google News-ban, abban már jobban bíznak az olvasók, mintha ugyanazt a címet olvasnák az eredeti forrásban. Miért van ez? Joggal kérdezhetjük. Talán azért mert a Google-ba vetett bizalom alapvetően nagyon erős, gondoljunk csak a 2015-ös legjóhírűbb cégek listájának második helyére. Mikor ezen a kérdésen gondolkozunk, ne feledkezzünk meg a szalagcímek konkrét megfogalmazásáról sem.
A leginkább megoszthatóak nem feltétlenül azok, amelyek a legtöbb információt tartalmazzák, sőt. A közösségi médiákban megjelenő szalagcímekkel ellentétben a Google News pontosan azokat a tényeket szolgáltatja, amelyekre kíváncsiak vagyunk – a lehető legkevesebb szóval. Így aztán bátran kattintunk a folytatásra, hogy elolvashassuk a teljes sztorit.
Ráadásul, mivel a keresőben vagyunk, átláthatjuk az összes megjelent információt egy helyen – így természetes, hogy jobban bízunk ebben mint egyetlen forrásban.
Akármi legyen is az ok, a számok a Google-t igazolják, így javasoljuk azoknak, akik tartalmakat kívánnak megjeleníteni, hogy mindenképpen kezeljék kiemelt helyen a Google News indexét. Itt található a link, amely teljes útmutatást ad ahhoz, hogyan lehet ezt használni.
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet