Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az automatikusan létrehozott Google Analytics 4 tulajdonságokról

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.02.07.

A Google Analytics 4 egy következő generációs mérési megoldás, ami az Universal Analytics helyébe lép. A standard Universal Analytics tulajdonságok 2023. július 1-jén leállítják az új találatok feldolgozását. 

A weboldal folyamatos mérésének biztosítása érdekében, ha 2023 elejéig nem hozunk létre Google Analytics 4 fiókot az alapbeállításokkal, akkor a rendszer fogja automatikusan létrehozni az új Google Analytics 4 fiókot. 

Mindez a GA4 összekapcsolódik a megfelelő Universal Analytics-al majd és ez is rendelkezni fog egyenértékű alapfunkciókkal, mint például a célok és a Google Ads linkek.

Minden olyan szabványos Universal Analytics fiók, amely az elmúlt 12 hónapban találatokat kapott, jogosult a Google Analytics 4 tulajdonságok automatikus konfigurálására, kivéve, ha ezt lemondjuk. Ha le akarjuk mondani, mindezt február 28-ig kell megtenni. 

Néhány összetettebb tulajdonság (például célok, célcsoportok és Google Ads linkek) esetében több időt igényel az áttérés. Ha használjuk ezeket a funkciókat, legalább egy további hónap áll rendelkezésére a leiratkozásra. A Google Analytics 4 tulajdonság automatikus beállítása előtt bármikor lemondhatóak ezek. Figyeljünk azonban arra, hogy az új GA4 automatikus konfigurálása után az opt-out beállítás zárolásra kerül.

Megjegyzés: Ha Universal Analytics 360 tulajdonsággal rendelkezünk, akkor a Google Analytics 4 nem lesz automatikusan konfigurálva, és az áttérést is magunknak kell elvégezni, mielőtt a a rendszer 2024. július 1-jén leállítja az adatok feldolgozását. 

Ha létrehoztunk egy Google Analytics 4 fiókot, figyeljünk arra, hogy minden beállítást elvégeztünk-e. 

Továbbá tartsuk észben, hogy ha nem szeretnénk, hogy automatikus módosítások történjenek a Google Analytics 4 fiókban, akkor ezeket le kell tiltani. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet