Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az Apple új eszközt tesztel az App Store-hirdetések optimalizálására

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.03.21.

A hírek szerint az Apple egy új intelligens eszközt próbál ki az App Store-ban.

A Business Insider úgy tudja, hogy ez az eszköz a Google Performance és a Meta Advantage+kampányokhoz hasonlóan csökkenti a hirdetők munkáját azáltal, hogy automatikusan azonosítja az optimális hirdetéselhelyezéseket az App Store-ban.

A teszt jelenleg csak a hirdetők kis csoportjának elérhető. Várhatóan néhány hónapon belül hivatalosan is bemutatásra kerül az új termék. 

Hogyan működik? A hirdetőknek meg kell adniuk a következőket:

Budget, target CPA, közönség, célországok.

Az Apple algoritmusa ezután a mesterséges intelligencia segítségével határozza meg a leghatékonyabb helyeket a hirdetések megjelenítésére az App Store-ban elérhető formátumokban.

Forrás: https://searchengineland.com/apple-tool-optimizing-app-store-ads-438312

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet