Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Automatikusan lefordított eredményekkel bővíti a Google az indiai SERP-et

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.22.

Mostantól az indiai felhasználók más nyelven íródott, azonban a Google Translate-tel automatikusan lefordított keresési eredményeket is láthatnak a SERP-ben.

A Google bejelentése alapján új funkcióval bővül az indiai Google Kereső. Mivel vannak keresések, amikre a keresési nyelven csak korlátozott számú találat érhető el, a Google talált egy áthidaló megoldást. A keresési nyelvtől eltérő nyelven íródott, azonban a keresés (illetve a keresési szándék) szempontjából releváns weboldalakat is megjeleníti az eredmény listában – ezek Meta Title-jét és Meta Leírását pedig automatikusan lefordítja. Az oldal lekattintása után pedig – szintén a Google Translate-et használva – automatikusan lefordítja az oldal tartalmát.

Az egyes weboldalak automatikusan érintettek ebben a változásban, vagyis minden és bármelyik oldalra vonatkozik a változás. Azon oldalaknak, amelyek nem szeretnének az automatikus lefordítás alá esni, a Google a “notranslate” címke használatát javasolja.

Jelenleg az alábbi oldalak esetében alkalmazza a Google az automatikus lefordítást:

  • Indonesian
  • Hindi
  • Kannada
  • Malayalam
  • Tamil
  • Telugu

Azonban belátható, hogy a fenti lista bármikor bővíthető további nyelvekkel.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet