Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Automatikusan lefordított eredményekkel bővíti a Google az indiai SERP-et

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.22.

Mostantól az indiai felhasználók más nyelven íródott, azonban a Google Translate-tel automatikusan lefordított keresési eredményeket is láthatnak a SERP-ben.

A Google bejelentése alapján új funkcióval bővül az indiai Google Kereső. Mivel vannak keresések, amikre a keresési nyelven csak korlátozott számú találat érhető el, a Google talált egy áthidaló megoldást. A keresési nyelvtől eltérő nyelven íródott, azonban a keresés (illetve a keresési szándék) szempontjából releváns weboldalakat is megjeleníti az eredmény listában – ezek Meta Title-jét és Meta Leírását pedig automatikusan lefordítja. Az oldal lekattintása után pedig – szintén a Google Translate-et használva – automatikusan lefordítja az oldal tartalmát.

Az egyes weboldalak automatikusan érintettek ebben a változásban, vagyis minden és bármelyik oldalra vonatkozik a változás. Azon oldalaknak, amelyek nem szeretnének az automatikus lefordítás alá esni, a Google a “notranslate” címke használatát javasolja.

Jelenleg az alábbi oldalak esetében alkalmazza a Google az automatikus lefordítást:

  • Indonesian
  • Hindi
  • Kannada
  • Malayalam
  • Tamil
  • Telugu

Azonban belátható, hogy a fenti lista bármikor bővíthető további nyelvekkel.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet