Mostantól az indiai felhasználók más nyelven íródott, azonban a Google Translate-tel automatikusan lefordított keresési eredményeket is láthatnak a SERP-ben.
A Google bejelentése alapján új funkcióval bővül az indiai Google Kereső. Mivel vannak keresések, amikre a keresési nyelven csak korlátozott számú találat érhető el, a Google talált egy áthidaló megoldást. A keresési nyelvtől eltérő nyelven íródott, azonban a keresés (illetve a keresési szándék) szempontjából releváns weboldalakat is megjeleníti az eredmény listában – ezek Meta Title-jét és Meta Leírását pedig automatikusan lefordítja. Az oldal lekattintása után pedig – szintén a Google Translate-et használva – automatikusan lefordítja az oldal tartalmát.
Az egyes weboldalak automatikusan érintettek ebben a változásban, vagyis minden és bármelyik oldalra vonatkozik a változás. Azon oldalaknak, amelyek nem szeretnének az automatikus lefordítás alá esni, a Google a “notranslate” címke használatát javasolja.
Jelenleg az alábbi oldalak esetében alkalmazza a Google az automatikus lefordítást:
- Indonesian
- Hindi
- Kannada
- Malayalam
- Tamil
- Telugu
Azonban belátható, hogy a fenti lista bármikor bővíthető további nyelvekkel.