Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Automatikus létrehozott elemek: új funkciót tesztel a Google Ads

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.06.07.

Egyes hirdetők a Google Ads konzolban egy béta-funkciót látnak, amelynek neve “automatikusan létrehozott eszközök”. Ez a funkció lehetővé teszi a Google számára, hogy a céloldal, a domain és más hirdetések tartalmának felhasználásával címsorokat, leírásokat és egyéb eszközöket generáljon. 

Harrison J Hepp posztolta ezt a Twitteren, és azt írta: “Woah, ez az első alkalom, hogy láttam ezt az opciót egy kampány beállításakor. Próbálta már valaki?” Harrison megosztotta ezt a képernyőképet is, amely hozzáteszi: “A Google automatikus eszközöket biztosít az eszközök testreszabásához a kulcsszavak relevanciája alapján”.

A hivatalos súgócikk alapján az elemek 4 forrásból táplálkozhatnak: 

  • Hirdetés céloldala
  • Releváns weboldalak, amelyek a hirdetés céloldalával megegyező domainen működnek
  • Az azonos hirdetéscsoportban szereplő, meglévő szöveges hirdetések
  • Az azonos hirdetéscsoportban szereplő kulcsszavak

Egyelőre nincs információ arról, hogy az fejlesztés mikor kerül élesítésre.

További információk az alábbi súgócikkben olvashatók: 

https://support.google.com/google-ads/answer/11259373?hl=hu

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet