Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Automatikus létrehozott elemek: új funkciót tesztel a Google Ads

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.06.07.

Egyes hirdetők a Google Ads konzolban egy béta-funkciót látnak, amelynek neve “automatikusan létrehozott eszközök”. Ez a funkció lehetővé teszi a Google számára, hogy a céloldal, a domain és más hirdetések tartalmának felhasználásával címsorokat, leírásokat és egyéb eszközöket generáljon. 

Harrison J Hepp posztolta ezt a Twitteren, és azt írta: “Woah, ez az első alkalom, hogy láttam ezt az opciót egy kampány beállításakor. Próbálta már valaki?” Harrison megosztotta ezt a képernyőképet is, amely hozzáteszi: “A Google automatikus eszközöket biztosít az eszközök testreszabásához a kulcsszavak relevanciája alapján”.

A hivatalos súgócikk alapján az elemek 4 forrásból táplálkozhatnak: 

  • Hirdetés céloldala
  • Releváns weboldalak, amelyek a hirdetés céloldalával megegyező domainen működnek
  • Az azonos hirdetéscsoportban szereplő, meglévő szöveges hirdetések
  • Az azonos hirdetéscsoportban szereplő kulcsszavak

Egyelőre nincs információ arról, hogy az fejlesztés mikor kerül élesítésre.

További információk az alábbi súgócikkben olvashatók: 

https://support.google.com/google-ads/answer/11259373?hl=hu

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet