Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Automatikus létrehozott elemek: új funkciót tesztel a Google Ads

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.06.07.

Egyes hirdetők a Google Ads konzolban egy béta-funkciót látnak, amelynek neve “automatikusan létrehozott eszközök”. Ez a funkció lehetővé teszi a Google számára, hogy a céloldal, a domain és más hirdetések tartalmának felhasználásával címsorokat, leírásokat és egyéb eszközöket generáljon. 

Harrison J Hepp posztolta ezt a Twitteren, és azt írta: “Woah, ez az első alkalom, hogy láttam ezt az opciót egy kampány beállításakor. Próbálta már valaki?” Harrison megosztotta ezt a képernyőképet is, amely hozzáteszi: “A Google automatikus eszközöket biztosít az eszközök testreszabásához a kulcsszavak relevanciája alapján”.

A hivatalos súgócikk alapján az elemek 4 forrásból táplálkozhatnak: 

  • Hirdetés céloldala
  • Releváns weboldalak, amelyek a hirdetés céloldalával megegyező domainen működnek
  • Az azonos hirdetéscsoportban szereplő, meglévő szöveges hirdetések
  • Az azonos hirdetéscsoportban szereplő kulcsszavak

Egyelőre nincs információ arról, hogy az fejlesztés mikor kerül élesítésre.

További információk az alábbi súgócikkben olvashatók: 

https://support.google.com/google-ads/answer/11259373?hl=hu

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet