Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Annotations / Jelölések

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.05.06.

A jelölések egy nagyon hasznos funkció volt korábban a régi Analyticsben is és nagyon hiányzott a GA4 felületéről eddig, de most végre van lehetőségünk ezek használatára. 

A jelölések lehetővé teszik, hogy közvetlenül a GA4 jelentéseiben jegyzeteket helyezzünk el. Ezáltal dokumentálhatjuk a fontos változásokat, például egy új kampány indítása, termékbevezetések időpontját vagy akár mérési változásokat is. De érdemes lehet használni akkor is, ha egy új Google Tag Manager verziót élesítünk.

Így később könnyebben értelmezhető lesz a riportokban található esetleges kiugrások, kilengések, ezáltal időt spórolhatsz és hatékonyabb is lehetsz.

A jelölések használata nagyon egyszerű: 

  • A jelentéseknél a jobb felső sarokban található jelölések ikonra kattintás után a jelölés létrehozása gombra kattintunk. 
  • Ezután  megadhatjuk egy címet, adhatunk hozzá leírás és be tudunk állítani egy dátumot vagy dátum tartományt (a dátumot például egy weboldalon lévő változás esetén érdemes használni, míg a dátumtartományt egy kampányhoz javasoljuk). 
  • Ezen felül hozzárendelhetünk színeket is  (Például használhatunk pirosat kritikus problémákhoz, zöldet kampány indításhoz, kék árnyalatokat SEO változásokhoz vagy UX fejlesztésekhez)

Forrás: https://support.google.com/analytics/answer/15884203?hl=en

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet