A napokban hatalmas sikert könyvelhetett el az Alphabet – az első alkalommal teljesítették túl az előzetesen prognosztizált eredményeket. Elsöpörték a várakozásainkat nemcsak bevétel terén (21.3 milliárd), hanem részvényenkénti árfolyam terén is (8.67 dollár/részvény). Az előzetes felmérések alaposan alulbecsülték ezeket a számokat.
Ezekkel az eredményekkel a zsebükben ráadásul elhúztak az Apple mellett is, amely eddig a világ legértékesebb cégének számított.
Ruth Porat, CFO bejelentése szerint az üzleti folyamatok utolsó negyedévi vibráló növekedése hatott ilyen szinten a bevételekre, amelyet legfőképpen a mobilos keresések, YouTube és programozott hirdetések hoztak, amikbe évek óta rengeteget fektettek.
Ezek a jelek arra utalnak, hogy az egész online reklámipar milyen hatalmas változások előtt áll és még a legnagyobb sem ülhetnek a babérjaikon, mert a soron következő második ott liheg a nyakában.