Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az Alphabet (Google) a világ legértékesebb cége

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.02.02.
A napokban hatalmas sikert könyvelhetett el az Alphabet – az első alkalommal teljesítették túl az előzetesen prognosztizált eredményeket. Elsöpörték a várakozásainkat nemcsak bevétel terén (21.3 milliárd), hanem részvényenkénti árfolyam terén is (8.67 dollár/részvény). Az előzetes felmérések alaposan alulbecsülték ezeket a számokat.

Ezekkel az eredményekkel a zsebükben ráadásul elhúztak az Apple mellett is, amely eddig a világ legértékesebb cégének számított.

Ruth Porat, CFO bejelentése szerint az üzleti folyamatok utolsó negyedévi vibráló növekedése hatott ilyen szinten a bevételekre, amelyet legfőképpen a mobilos keresések, YouTube és programozott hirdetések hoztak, amikbe évek óta rengeteget fektettek.
Ezek a jelek arra utalnak, hogy az egész online reklámipar milyen hatalmas változások előtt áll és még a legnagyobb sem ülhetnek a babérjaikon, mert a soron következő második ott liheg a nyakában.
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet