Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megszűnnek az Adwords véleménybővítmények

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.01.22.

Egy megfelelően megfogalmazott vélemény mindannyiunkra nagyobb hatással van, mint bármikor korábban. A (pozitív) vélemények jó benyomást tesznek a leendő ügyfelekre minden helyzetben, így akkor is, amikor éppen Google kereséssel igyekeznek megtalálni a keresett terméket vagy szolgáltatást.

2018. februárjától azonban az Adwords nem jelenít meg többé véleménybővítményeket hírdetésekkel, és az elért eredmények sem lesznek láthatóak a továbbiakban.

adwords-velemeny

Februártól tehát minden véleménybővítmény a teljesítményadatokkal együtt törlésre kerül. Amennyiben szükségünk lehet még ezekre az adatokra, fontos, hogy lementsük azokat a Bővítmények elemre kattintva az Adwords Hirdetések és bővítmények oldalán.

Persze lehetőségünk van a továbbiakban is kiegészítő információk megjelenítésére hirdetéseinkben, és javasoljuk is, hogy ezekkel minden hirdető éljen. Használhatunk hirdetésünk erősítése érdekében például belső linkeket, kiemeléseket vagy strukturált kódrészletbővítményeket.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet