Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

AdWords MCC: Fiókok közti kampánykezelés és jelentések

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.06.08.

A Google legutóbbi frissítése lehetővé tette a manager account tulajdonosok számára a főoldalról történő kampánykezelést és jelentéskészítést.

Az igen hasznos frissítésnek köszönhetően a főoldal egy új, „Kampányok” (Campaigns) menüponttal egészült ki, melynek segítségével immáron a központi oldalról is elvégezhetjük a kampányaink módosításáért felelős alapvető beállításokat. A szofisztikáltabb módosítások elvégzéséhez ugyanúgy szükséges a fiókok megnyitása, de ha egy gyors költségkeret módosítást, vagy kampányleállítást szeretnénk végrehajtani (sőt, akár új kampányt is létrehozhatunk), akkor ezeket mostantól a fő fiókunkból is megtehetjük.

AdWords MCC: Kampánykezelés

A státusz-, illetve a keretmódosításokon kívül betekintést nyerhetünk a kampányok teljesítményébe is (a mutatókat és oszlopokat a már megszokott módon szerkeszthetjük), illetve különböző szűrőket is beállíthatunk az adatok szegmentálása érdekében.

A központi „Fiókok” (Accounts) fülön is történt néhány változtatás:

  • A jelentéskészítőben a szegmensek és a szűrési eszközök is kiegészültek különböző újdonságokkal, beleértve a konverziós adatokat és további oszlopokat is.
  • A dátumtartomány kiválasztásánál 90 napnál nagyobb időintervallumot is megadhatunk, illetve elérhetővé vált itt is az „Összehasonlítás” opció.
  • Azoknak, akik „Kezelőhelyettesi fiókot” használnak (Sub-manager accounts), egy új legördülő menü vált elérhetővé, egyszerűsítve és felgyorsítva így a fiókok közti navigációt.
  • A jövőben a „My Client Center, ill. az “MCC” elnevezést is módosítani fogják, de erről pontosabb információt egyelőre nem közöltek.
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet