Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Az AdWords kiterjesztett szöveges hirdetés már mindenkié

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.08.03.

Már globálisan elérhető az új Google AdWords szöveges hirdetési forma, mely az Expanded Text Ads névre hallgat vagyis Kiterjesztett szöveges hirdetés.

A módosítás nem csak a címsort fogja érinteni (2×30 karakter), hanem a leíró sorokat (9sszesen 80 karakter) és a látható URL részt is. Az alábbi példa egyik ügyfelünk kiterjesztett szöveges hirdetését mutatja:

Kiterjesztett szöveges hirdetés

Korábban arra volt lehetőségünk, hogy a címsort kiegészítsük az első leíró sorral. Ezt akkor tudjuk megtenni, ha az első sort sor végi írásjellel zárjuk. Ebben az esetben a címsor mellé bekerült az első sor és a második leíró sor maradt alatta. Az új lehetőség azonban már arról szó, hogy alapból hosszabb címsort készíthetünk és megmarad a leíró sorunk is külön. Továbbá a látható URL-t is kiegészíthetjük a weboldalunkon elérhető navigációs mélységek alapján.

A változástól elsősorban a CTR-ek drasztikus javulását várjuk, főleg a mobil hirdetési felületeken illetve az organikus találatok történő átkattintási arány csökkenését.

Bővebb leírás itt található »

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet