Bizonyára sokan megkaptátok az AdWords központi tájékoztató levelét, miszerint szeptember 25-től változnak a hirdetésrotációs lehetőségek. Ugyanakkor sokakhoz nem jutott el a hír, mert a Google Partner ügynökségeket értesítették csak központilag a változásokról. Alább a központi levél kicsit módosítva.
2017. szeptember 25-től kezdve három olyan változtatást léptetnek életbe, amely egyszerűbbé és hatékonyabbá teszi a hirdetésrotációt:
1, Csak két hirdetésrotációs beállítás lesz a rendszerben:
- Az „Optimalizálás” beállítás használata esetén a rendszer a Google gépi tanulási technológiájára támaszkodva olyan hirdetéseket jelenít meg, amelyek várhatóan jobban fognak teljesíteni, mint a hirdetéscsoportban található egyéb hirdetések.
- A „Rotáció határozatlan ideig” beállítás hatására a rendszer határozatlan ideig egyenletesebben fogja megjeleníteni a hirdetéseket.
Szeptember 25-től az „Optimalizálás konverziókhoz” és az „Egyenletes rotáció” beállítás kiszürkítve fog megjelenni az AdWords felületén. Ez a következőket jelenti:
- Az „Optimalizálás kattintásokhoz”, az „Optimalizálás konverziókhoz”, illetve az „Egyenletes rotáció” beállítást alkalmazó kampányok az „Optimalizálás” lehetőséget használják majd.
- A „Rotáció határozatlan ideig” beállítást használó kampányok nem fognak változni.
2, Az intelligens ajánlattételt alkalmazó kampányok a hirdetésrotációs beállításuktól függetlenül az „Optimalizálás” beállítást fogják használni.
3, A hirdetésrotációs beállítások a hirdetéscsoport szintjén állnak majd rendelkezésre.