Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

AdWords hirdetésrotáció változás

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.08.30.

Bizonyára sokan megkaptátok az AdWords központi tájékoztató levelét, miszerint szeptember 25-től változnak a hirdetésrotációs lehetőségek. Ugyanakkor sokakhoz nem jutott el a hír, mert a Google Partner ügynökségeket értesítették csak központilag a változásokról. Alább a központi levél kicsit módosítva.

2017. szeptember 25-től kezdve három olyan változtatást léptetnek életbe, amely egyszerűbbé és hatékonyabbá teszi a hirdetésrotációt:

1, Csak két hirdetésrotációs beállítás lesz a rendszerben:

  • Az „Optimalizálás” beállítás használata esetén a rendszer a Google gépi tanulási technológiájára támaszkodva olyan hirdetéseket jelenít meg, amelyek várhatóan jobban fognak teljesíteni, mint a hirdetéscsoportban található egyéb hirdetések.
  • A „Rotáció határozatlan ideig” beállítás hatására a rendszer határozatlan ideig egyenletesebben fogja megjeleníteni a hirdetéseket.

Szeptember 25-től az „Optimalizálás konverziókhoz” és az „Egyenletes rotáció” beállítás kiszürkítve fog megjelenni az AdWords felületén. Ez a következőket jelenti:

  • Az „Optimalizálás kattintásokhoz”, az „Optimalizálás konverziókhoz”, illetve az „Egyenletes rotáció” beállítást alkalmazó kampányok az „Optimalizálás” lehetőséget használják majd.
  • A „Rotáció határozatlan ideig” beállítást használó kampányok nem fognak változni.

2, Az intelligens ajánlattételt alkalmazó kampányok a hirdetésrotációs beállításuktól függetlenül az „Optimalizálás” beállítást fogják használni.

3, A hirdetésrotációs beállítások a hirdetéscsoport szintjén állnak majd rendelkezésre.

 

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet