Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

AdWords hirdetésrotáció változás

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.08.30.

Bizonyára sokan megkaptátok az AdWords központi tájékoztató levelét, miszerint szeptember 25-től változnak a hirdetésrotációs lehetőségek. Ugyanakkor sokakhoz nem jutott el a hír, mert a Google Partner ügynökségeket értesítették csak központilag a változásokról. Alább a központi levél kicsit módosítva.

2017. szeptember 25-től kezdve három olyan változtatást léptetnek életbe, amely egyszerűbbé és hatékonyabbá teszi a hirdetésrotációt:

1, Csak két hirdetésrotációs beállítás lesz a rendszerben:

  • Az „Optimalizálás” beállítás használata esetén a rendszer a Google gépi tanulási technológiájára támaszkodva olyan hirdetéseket jelenít meg, amelyek várhatóan jobban fognak teljesíteni, mint a hirdetéscsoportban található egyéb hirdetések.
  • A „Rotáció határozatlan ideig” beállítás hatására a rendszer határozatlan ideig egyenletesebben fogja megjeleníteni a hirdetéseket.

Szeptember 25-től az „Optimalizálás konverziókhoz” és az „Egyenletes rotáció” beállítás kiszürkítve fog megjelenni az AdWords felületén. Ez a következőket jelenti:

  • Az „Optimalizálás kattintásokhoz”, az „Optimalizálás konverziókhoz”, illetve az „Egyenletes rotáció” beállítást alkalmazó kampányok az „Optimalizálás” lehetőséget használják majd.
  • A „Rotáció határozatlan ideig” beállítást használó kampányok nem fognak változni.

2, Az intelligens ajánlattételt alkalmazó kampányok a hirdetésrotációs beállításuktól függetlenül az „Optimalizálás” beállítást fogják használni.

3, A hirdetésrotációs beállítások a hirdetéscsoport szintjén állnak majd rendelkezésre.

 

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet