Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

AdWords hirdetés: Smart Display kampány, akár 20%-os növekedés

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.05.24.

Április végén jelentette be a Google, hogy már nyilvánosan is elérhető a Smart Display kampány, amivel akár 20%-os konverziószám-növekedés is elérhető. És valóban!

A Google Tartalmi Hálózatán – Google Display Network, GDN – keresztül, több mint 3 millió alkalmazás és weboldal érhető el, melyek éppúgy lehetnek tematikus híroldalak, mint játék alkalmazások. A sikeres kampányok alapvető követelménye, hogy a célközönséget a megfelelő helyen és időben, a leghatékonyabb kreatívval szólítsuk meg, mely a manuális beállításokkal és optimalizálásokkal nagyon nehéz és időigényes feladat.

A Smart Display kampány erre jelenthet megoldást, melynek érdekessége, hogy semmilyen célzási beállításra nincsen lehetőségünk, mindössze a költségkeretet, CPA-t és a kreatívokat kell feltöltenünk. Ezt követően a rendszer optimalizálja a beállításokat, liciteket, célcsoportokat és a kreatívok megjelenítését is. Mi is kipróbáltuk és ijesztő hatékonysággal tud működni egyes esetekben, de általánosítani azért még nem tudnánk. Bővebben az AdWords hirdetések új lehetőségéről »

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet