Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

AdWords hirdetés: Historikus minőségi mutató

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.05.23.

Több nemzetközi hírportál már korábban is megszellőztette, hogy hamarosan többet tudhatunk az AdWords hirdetés eddig igencsak rejtélyesen kezelt minőségi mutatójáról. Májusban a Google hivatalosan is bejelentette, hogy innentől hét új Minőségi mutató áll rendelkezésünkre, melyeket ugyanúgy előhívhatunk az interfészen keresztül az Oszlopok beállítások alól, mint bármelyik másik mutatót.

A leghasznosabb újítás, hogy historikus mutatóként is elérhető már a Minőségi mutatót. Négy olyan mutató is rendelkezésünkre áll, mellyel egy adott dátumtartomány, utolsó ismert Minőségi mutatóját tekinthetjük meg: Qual. Score (hist.),” “Landing page exper. (hist.),” “Ad relevance (hist.)” and “Exp. CTR (hist.).

Adwords hirdetés - új minőségi mutatók

Ha például kiválasztunk egy kulcsszót és Napi bontásban megnézzük hozzá a Minőségi mutatókat, akkor gyönyörűen kirajzolódik a munkánk eredménye, amennyiben a fő célunk az volt, hogy javítsunk ezen a mutatón. Véleményünk szerint a két legfontosabb a Landoló lap és a Hirdetési relevanciára vonatkozó historikus adat.

Adwords hirdetés - minőségi mutató magyarázat

Amennyiben az AdWords nem rendelkezik megfelelő mennyiségű, releváns adattal, a mutatók nem mutatnak semmilyen számot, de ez csak idő kérdése és hamarosan megjelenik. A Minőségi mutató oszlopok elérhetőek az Ügyfélközponti felületről is, ha egyszerre több fiókot/ügyfelet kezelünk, API-ból pedig már bő egy éve elérhetőek ezek az adatok.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet