Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A YouTube új keresési statisztikai eszközt vezet be

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.04.22.

A YouTube Search Insights e hónap végére minden alkotó és márka számára elérhetővé válik – jelentette be a cég. 

Az eszköz adatokat jelenít meg a teljes YouTube-on végzett keresések, valamint csak a nézők keresései alapján. Van egy tartalomhiány-szűrő is, amely megmutatja azokat a kereséseket, amelyeknél a keresők nem találtak videót. Ezek a keresési mennyiség szerint vannak csoportosítva (magas, közepes és alacsony).  Az eszköz (YouTube Studio) az Analytics elemre kattintva, a keresési statisztikák a Kutatás lapon lesznek elérhetők. Mivel azonban ez csak április végén indul el teljesen, előfordulhat, hogy még nem látjuk, nem hibát jelent ez a rendszerben.

Az eszköz által szolgáltatott adatok csak az elmúlt 28 nap összesített adatait szolgáltatja, egyelőre az Egyesült Államokból, az Egyesült Királyságból, Kanadából, Ausztráliából és Indiából származó angol nyelvű keresési kifejezésekre vonatkozóan. A vállalat azt tervezi, hogy ezt a lehető leghamarabb több nyelven és régióban is bevezeti, kiterjeszti azt.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet