Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A YouTube új keresési statisztikai eszközt vezet be

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.04.22.

A YouTube Search Insights e hónap végére minden alkotó és márka számára elérhetővé válik – jelentette be a cég. 

Az eszköz adatokat jelenít meg a teljes YouTube-on végzett keresések, valamint csak a nézők keresései alapján. Van egy tartalomhiány-szűrő is, amely megmutatja azokat a kereséseket, amelyeknél a keresők nem találtak videót. Ezek a keresési mennyiség szerint vannak csoportosítva (magas, közepes és alacsony).  Az eszköz (YouTube Studio) az Analytics elemre kattintva, a keresési statisztikák a Kutatás lapon lesznek elérhetők. Mivel azonban ez csak április végén indul el teljesen, előfordulhat, hogy még nem látjuk, nem hibát jelent ez a rendszerben.

Az eszköz által szolgáltatott adatok csak az elmúlt 28 nap összesített adatait szolgáltatja, egyelőre az Egyesült Államokból, az Egyesült Királyságból, Kanadából, Ausztráliából és Indiából származó angol nyelvű keresési kifejezésekre vonatkozóan. A vállalat azt tervezi, hogy ezt a lehető leghamarabb több nyelven és régióban is bevezeti, kiterjeszti azt.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet