Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A YouTube új keresési statisztikai eszközt vezet be

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.04.22.

A YouTube Search Insights e hónap végére minden alkotó és márka számára elérhetővé válik – jelentette be a cég. 

Az eszköz adatokat jelenít meg a teljes YouTube-on végzett keresések, valamint csak a nézők keresései alapján. Van egy tartalomhiány-szűrő is, amely megmutatja azokat a kereséseket, amelyeknél a keresők nem találtak videót. Ezek a keresési mennyiség szerint vannak csoportosítva (magas, közepes és alacsony).  Az eszköz (YouTube Studio) az Analytics elemre kattintva, a keresési statisztikák a Kutatás lapon lesznek elérhetők. Mivel azonban ez csak április végén indul el teljesen, előfordulhat, hogy még nem látjuk, nem hibát jelent ez a rendszerben.

Az eszköz által szolgáltatott adatok csak az elmúlt 28 nap összesített adatait szolgáltatja, egyelőre az Egyesült Államokból, az Egyesült Királyságból, Kanadából, Ausztráliából és Indiából származó angol nyelvű keresési kifejezésekre vonatkozóan. A vállalat azt tervezi, hogy ezt a lehető leghamarabb több nyelven és régióban is bevezeti, kiterjeszti azt.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet