Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A YouTube bemutatta a 2022-es ütemtervét

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.02.15.

A YouTube azt tervezi, hogy új funkciókat és lehetőségeket vezet be az alkotók számára, például új videóeffektusokat és szerkesztő eszközöket, valamint azt a lehetőséget, hogy az egyéni megjegyzésekre egy rövid videó elkészítésével válaszoljunk. Ezen felül erőteljesebb vásárlási élmények is várhatóak 2022-ben, mint például vásárolható videók, élő vásárlás. 

A YouTube tervei között szerepel az is, hogy különböző módokon próbálja ki az alkotók bevételszerzését a rövid videókkal, amely 2020. szeptemberi indulása óta robbanásszerűen növekedett. 

Az elkövetkező hónapokban a YouTube új funkciókat vezet be a Shorts alkotói számára, hogy a BrandConnect segítségével márkás tartalmakat építhessenek, fizetős digitális termékeket, például Super Chatet vigyenek a rövidfilmekbe, amelyben a nézők csevegési üzeneteket vásárolhatnak, így kitűnve a többiek közül, illetve a csevegési feed tetejére is kitűzhetik az üzeneteiket. 

Az új videóeffektusok és szerkesztő eszközök mellett, bevezetésre fog kerülni az egyéni megjegyzések megválaszolásának a lehetősége egy másik rövidfilm létrehozásával, hasonlóan mint a TikTokon. 

A YouTube folyamatosan fejleszti a Shorts formátumot, amellyel a TikTok és az Instagram Reels nagy konkurense szeretni lenni. 

Várható egyéb frissítések a márkák és alkotók számára:

  • Csatornákra vonatkozó irányelvek frissítése 
  • Közös élő bejelentkezés más alkotókkal 
Collaborative livestreaming on YouTube

A YouTube továbbá azt is teszteli, hogy a nézők egy live közben, csatorna tagságot vásárolhassanak egy másik nézőnek. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet