Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A TikTok keresési hirdetéseket tesztel

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.04.04.

A TikTok megkezdi a hirdetések megjelenítését a keresési eredményei között. A videohirdetések „Szponzoráltcímkével rendelkeznek, és a „Mások keresése” rész felett találhatók, a legjobb négy találat között.

Sok márka már tudja, hogy a TikTok növeli az eladásokat. A TikTok keresési hirdetései segíthetnek megfelelő forgalmat vonzani és értékes kulcsszó adatokhoz is juthatunk.  Íme egy képernyőkép egy TikTok keresési hirdetésről [bőrápolási rutin]: 

További részletek a TikTok keresési hirdetéseiről, hogy miután hirdetéseket jelenítünk meg a keresési eredmények között, lehívhatjuk a konverziót eredményező hirdetések keresési kifejezéseit, és a magas átkattintási arányú keresési kifejezéseket is a keresési eredmények közül, a legjobban teljesítő TikTok-ok címeként használhatjuk, hogy további értéket teremtsünk.

A kulcsszó szerinti célzás még nem elérhető a TikTok hirdetői számára, csak az elhelyezések. Továbbá a márkák okos játéka az is, hogy „hogyanokat” készítenek termékeikről, amelyek konkrét problémákat oldanak meg. 

Például: 

  • Hogyan használd a teát a ____ megjavításához.
  • Hogyan készítsünk ___ teával.
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet