Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A TikTok elindította a search hirdetéseket

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.10.08.

Legújabb funkciójával, a keresési hirdetésekkel a TikTok komoly szereplőként pozicionálja magát a fizetett keresőmarketing világában.

A szeptember 24-én került bejelentésre, hogy a TikTok elindította várva várt keresési hirdetéseit az Egyesült Államokban, új módot adva a marketingeseknek, hogy elérjék a fogyasztókat, amikor aktívan keresnek tartalmat, termékeket vagy szolgáltatásokat a platformon.

A TikTok keresési hirdetések nem csupán másolatai annak, amit a Google vagy a Microsoft Ads szolgáltatásban látunk. A hirdetések zökkenőmentesen beleolvadnak az organikus tartalom áramlásában,  hirdetések kevésbé tolakodónak, vonzóbbnak és természetesnek tűnnek. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet