Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A TikTok elindította a search hirdetéseket

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.10.08.

Legújabb funkciójával, a keresési hirdetésekkel a TikTok komoly szereplőként pozicionálja magát a fizetett keresőmarketing világában.

A szeptember 24-én került bejelentésre, hogy a TikTok elindította várva várt keresési hirdetéseit az Egyesült Államokban, új módot adva a marketingeseknek, hogy elérjék a fogyasztókat, amikor aktívan keresnek tartalmat, termékeket vagy szolgáltatásokat a platformon.

A TikTok keresési hirdetések nem csupán másolatai annak, amit a Google vagy a Microsoft Ads szolgáltatásban látunk. A hirdetések zökkenőmentesen beleolvadnak az organikus tartalom áramlásában,  hirdetések kevésbé tolakodónak, vonzóbbnak és természetesnek tűnnek. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet