Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A TikTok elindította a search hirdetéseket

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.10.08.

Legújabb funkciójával, a keresési hirdetésekkel a TikTok komoly szereplőként pozicionálja magát a fizetett keresőmarketing világában.

A szeptember 24-én került bejelentésre, hogy a TikTok elindította várva várt keresési hirdetéseit az Egyesült Államokban, új módot adva a marketingeseknek, hogy elérjék a fogyasztókat, amikor aktívan keresnek tartalmat, termékeket vagy szolgáltatásokat a platformon.

A TikTok keresési hirdetések nem csupán másolatai annak, amit a Google vagy a Microsoft Ads szolgáltatásban látunk. A hirdetések zökkenőmentesen beleolvadnak az organikus tartalom áramlásában,  hirdetések kevésbé tolakodónak, vonzóbbnak és természetesnek tűnnek. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet