Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A TikTok elindítja az AI alapú kreatív asszisztenst a hirdetéskészítési folyamat egyszerűsítésére

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.10.25.

A TikTok egy új, mesterséges intelligencia alapú eszközt indított el, amely segít a hirdetőknek hatékonyabb kampányok létrehozásában.

A platform Kreatív Központjában található Creative Assistant használható adatok elemzésére, javaslatok megtételére, ötletelésre és tanácsadásra a platform legjobb gyakorlati útmutatásaival kapcsolatban.

A Creative Assistant segíthet a tartalomkészítés egyszerűbbé és gyorsabbá tételében azáltal, hogy virtuális asszisztenseként működik. A TikTok kreatív meglátásait kihasználva adatalapú ötleteket javasolhat hatékonyabb és vonzóbb kampányok létrehozásához.

Mi az a TikTok Creative Assistant? A TikTok Creative Assistant egy mesterséges intelligencia által vezérelt virtuális asszisztens, amellyel cseveghetünk és dolgozhatunk együtt, miközben hirdetéseket vagy videókat hozunk létre a platformon. A TikTok-specifikus kreatív ismeretek hasznosításával biztosítja, hogy a legrelevánsabb javaslatokat és útmutatást kapja, végső soron segítve a hirdetőket, hogy lenyűgöző és hatékony tartalmat készítsenek TikTok-kampányaikhoz.

Hogyan működik? A Kreatív Asszisztenst a Kreatív Központ oldalának jobb felső sarkában érhető el, amikor bejelentkezik a TikTok Kreatív Központba. Kezdje el használni az új funkciót az alábbi utasítások beírásával :

  • „Új vagyok a TikTokon való videók létrehozásában. Milyen bevált gyakorlatokat kell tudnom, mielőtt elkezdem?”
  • „Mutasd meg a legjobban teljesítő hirdetéseket a Kreatív Központban az [ipar] iparágban.”
  • „Találjon ki TikTok-ötleteket a [név] nevű márkámhoz, és népszerűsítse a [témát].”
  • „Írjon TikTok hirdetési szkriptet [név] nevű [ipari] márkámhoz, amely a [piacot] és a [célközönséget] célozza meg. Emelje ki ezeket az előnyöket a forgatókönyvben – [előnyök].”

Mire használhatjuk a Kreatív asszisztenst? A TikTok Creative Assistant felhasználható a hirdetők kreativitásának fellendítésére a platform Kreatív központjában, betekintést és javaslatokat kínálva a gördülékenyebb tartalomkészítési folyamathoz. Példák a használatára:

  • A TikTok újoncainak a Creative Assistant útmutatást ad a bevált gyakorlatokhoz, és segít elindítani az utazást a platformon.
  • Amikor a kreatív környezetet kutatja a TikTokon, a Creative Assistant inspiráló és legjobban teljesítő hirdetéseket jeleníthet meg és elemezhet a Kreatív Központban elérhető adatforrások segítségével.
  • A Creative Assistant ötleteket ad, segít az írásban, és közösen finomítja TikTok szkriptjeit.
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet