Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A TikTok elindítja az Ads Library-t

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.07.31.

A Kereskedelmi Tartalomkönyvtár( Commercial Content Library) hozzáférést biztosít a marketingesek számára a kulcsfontosságú adatokhoz, amelyeket felhasználhatnak kampánystratégiáik fejlesztésére.

A TikTok elindított egy Kereskedelmi Tartalomtárat, hogy átláthatóbbá tegye fizetett hirdetéseit.

A marketingszakemberek az adatbázis segítségével információkat kutathatnak majd a TikTok fizetett hirdetéseiről – valamint egyéb kereskedelmi jellegű tartalmakról, mint például:

  • A hirdetési kreatívok
  • A hirdetés megjelenésének dátumai.
  • A célzáshoz használt fő paraméterek (pl. életkor, nem).
  • Hány felhasználónak és hol jelent meg a hirdetés 

Az adatokhoz való hozzáférés révén a marketingesek jobban megérthetik a kampány teljesítményét és a TikTok algoritmust . Ez a kulcsfontosságú információ segít feltárni, hogy mely kreatívok működnek, mely ötletek nem működnek, és így tovább. Ezen adatok birtokában a marketingesek megalapozottabb döntéseket hozhatnak, ami potenciálisan maximalizálja az elérést és a megtérülést.

  • A TikTok elmondta, hogy csapata már dolgozik azon, hogy a jövőben több országból, például az Egyesült Államokból származó hirdetési adatokat is bevonhasson. A megjelenés dátumát azonban még nem erősítették meg.

Hozzáadott bónusz: A hirdetések átláthatósági könyvtárának elindítása mellett a TikTok egy kereskedelmi tartalom API- hoz is hozzáférést biztosít a marketingeseknek . A Kereskedelmi tartalom API használatához a marketingszakembereknek létre kell hozniuk egy TikTok Developers fiókot, és be kell nyújtaniuk a hozzáférési kérelmet, amelyet a platform csapata felülvizsgál az adatokkal való visszaélés megakadályozása érdekében.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet