Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A TikTok elindítja a szöveges bejegyzéseket

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.07.27.

A márkák először oszthatnak meg írott tartalmat, és kísérletezhetnek egy sor új funkcióval, amelyek célja az elköteleződés fokozása.

A márkák és az influenszerek különféle formátumokban tudtak tartalmat létrehozni, például élő videókat, fényképeket, duetteket, Stitch-et és még sok mást – de a szöveg soha nem volt választható.

Mostantól az alkotók rendelkeznek ezzel a kiegészítő erőforrással, amellyel kapcsolatba léphetnek közönségükkel, lehetővé téve számukra, hogy versekkel, dalszövegekkel és bármilyen más írott tartalommal terjeszthessék üzeneteiket a TikTokon.

Szöveges bejegyzések megosztásának lehetőségének biztosítása a márkák számára egy másik módszer, amellyel elérhetik és bevonhatják közönségüket. Míg egyes TikTok-felhasználók reagálhatnak az élő videókra, mások nagyobb valószínűséggel kapcsolódnak be szöveges bejegyzésekkel. Ez segít a marketingeseknek olyan közönséget vonzani, amelyet korábban esetleg még sikertelen volt. Minél nagyobb közönséget tud elérni egy márka, annál nagyobb a lehetséges ROI.

Annak érdekében, hogy a szöveges bejegyzések a lehető legvonzóbbak legyenek, a TikTok számos funkciót is elindított a tartalomkészítők számára, amelyekkel kísérletezhetnek a szöveg közzétételekor, többek között:

  • Matricák : ​​A TikTok számos matricát kínál, amelyekkel az alkotók javíthatják szöveges bejegyzéseiket.
  • Címkék és hashtagek : Ugyanúgy, mint a videó- ​​és fotóbejegyzéseknél, a címkék és hashtagek szöveges bejegyzéseknél is használhatók.
  • Háttérszínek:  A tartalomkészítők kiválaszthatnak egy színt, amelyet a szövegük mögé rétegeznek, hogy üzenetük feltűnő legyen.
  • Hang: A TikTok hangsúlyozta, hogy a hang létfontosságú része a felhasználói élménynek, ezért lehetőséget adott a márkáknak, hogy hangot adjanak szöveges bejegyzéseikhez.
  • Vázlat és elvetés: Ha egy alkotó nem akar közzétenni egy szöveges bejegyzést, amelyen dolgozott, elmentheti azt piszkozatként, hogy később visszatérhessen, vagy eldobhatja.

A TikTok bevezette az új szöveges közzétételi funkciót, hogy leegyszerűsítse a tartalomkészítés folyamatát. Egyszerűen kövesse az alábbi lépéseket az első szöveges bejegyzés közzétételéhez:

  • Szöveges bejegyzés létrehozása : Nyissuk meg a camera page-t, és három lehetőség közül választhatunk; fotó, videó és szöveg. Válasszuk ki a szöveget, és a szöveg létrehozási oldalára kerülünk, ahol elkezdhetjük a gépelést.
  • Javítsuk a szöveges bejegyzést: Miután megírtuk a szöveges bejegyzést, javítsuk azt a korábban említett funkciók, például matricák, hashtagek és hang használatával, hogy a lehető legvonzóbb legyen a felhasználó számára.
  • Közzététel:  Ha elégedettek vagyunk a bejegyzéssel, osszuk meg üzenetünket a követőinkkel.
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet