Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A TikTok bevezeti a fiókkezelést a harmadik fél eszközeivel

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.06.03.

A TikTok mostantól lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy fiókjaikat olyan harmadik féltől származó eszközökkel kezeljék, mint a Hootsuite, Sprinklr, Sprout Social és mások.

A kezdetekben a Brandwatch, a Dash Hudson, az Emplifi, a Hootsuite, a Khoros, a Later, a Sprinklr és a Sprout Social integrációit tartalmazza.

A TikTok 2020 szeptemberében indított Marketing Partner Programjának bővítéseként ez a legújabb kezdeményezés, amelynek célja, hogy megkönnyítse a felhasználókkal való kapcsolattartást a platformon.

A harmadik fél eszközeivel való integráció a vállalkozások számára egyszerűbb módot biztosít arra, hogy a TikTok marketinget beépítsék a munkafolyamatokba.

A TikTok célja, hogy a márkák nagyobb sikert érjenek el a platformon azáltal, hogy a tartalomkezelési, ütemezési és közzétételi funkciókat a már használt eszközökbe helyezi el.

A tartalom ütemezése és közzététele mellett a vállalkozások ezekkel eszközökkel nyomon követhetik a kommentszekcióiban zajló beszélgetéseket. Ez több lehetőséget biztosít a közönséggel való kapcsolattartásra és a mérőszámok valós idejű nyomon követésére.

Azáltal, hogy jobban megértjük a közönségünket, az integráció lehetővé teszi még, hogy a tartalmakat a nagyobb elkötelezettség érdekében tudjuk optimalizálni. 

Nyomon követhetjük a platformok közötti teljesítményt is. Ez az integráció lehetővé teszi, hogy egyetlen platformról figyeljük az összes közösségi média fiókunkat, ami betekintést nyújt abba, hogy milyen típusú tartalmak teljesítenek a legjobban.

A kulcsfontosságú teljesítménymutatók elemzésével a hatékonyabb stratégiákat dolgozhatunk ki, és nemcsak a TikTokon, hanem az összes közösségi médiaplatformon növelhetjük az elkötelezettséget.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet