Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Threads, a Meta Twitter alternatívája elindult július 6-án és rögtön be is robbant

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.07.14.

A Threads a Twitter kihívásainak legújabb platformja, amely Elon Musk vezetése alatt sok felhasználót és hirdetőt idegesített.

A Meta újdonsága az Instagram márkanév alatti Threads egy „szövegalapú beszélgetési alkalmazás”.

Mi az a Threads pontosan? A letöltési oldal szerint:

„A threads az a hely, ahol a közösségek összegyűlnek, hogy megvitassák az Önt ma érdeklő témákat a holnap felkapott témákig. Bármi is érdekli, követheti kedvenc alkotóit, és közvetlenül kapcsolatba léphet velük, és másokkal, akik ugyanazokat a dolgokat szeretik – vagy hűséges követőket építhet ki, hogy megosszon ötleteit, véleményét és kreativitását a világgal.”

Mióta Elon Musk megvásárolta a platformot, a Twitter új és izgalmas módszereket talált arra, hogy sok felhasználót felzaklatjon és hirdetési bevételeket veszítsen . A szálak platformot jelenthetnek a marketingesek és a hirdetők számára – de végül bárhová is mennek a felhasználók, a költségvetés és a marketingbefektetések követni fogják.

Már lehet regisztrálni az alkalmazásra. Ehhez lépjünk az Instagram keresőjébe, írjuk  be a „Threads” szót, és megjelenik egy „Admit One” jegy a keresőmező jobb oldalán

Az egyik régió, ahol a Threads nem indul, az EU. A Meta többszörös pénzbírságot kapott az EU-ban az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) megsértése miatt.

Az Independent szerint:

„A Metához közel álló források azt mondták, hogy a technológiai óriás azért tartózkodott a szolgáltatás EU-ban való bevezetésétől, mert a vállalat szerint az EU digitális piacokról szóló törvényében foglaltak nem egyértelműek. A törvény értelmében az olyan cégek, mint a Meta, „kapuőrökké” válnak, és korlátozzák a felhasználók személyes adatainak keverését.”

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Hogyan építs fel a nulláról egy 5 milliárdos webáruházat? – a Pelenka.hu története a legújabb KLIKKTALK adásunkban

Mi kell ahhoz, hogy egy ötletből néhány év alatt milliárdos forgalmú vállalkozás legyen? Ebben az epizódban Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu alapítója őszintén mesél arról, hogyan építette fel Magyarország egyik legsikeresebb webáruházát – nem csak pénzügyi szemmel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Új korszak a kampánykezelésben: kötelező Advantage+ frissítés a Meta hirdetési fiókokban

A Meta hirdetésekben idén egy jelentős változás lép életbe: minden kampány automatikusan Advantage+ (ADV+) típusúvá válik, és ezzel együtt a manuális beállítási lehetőségek is fokozatosan kivezetésre kerülnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet