Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Shopify egy új univerzális keresési funkciót tesztel

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.11.29.

Az új funkció azonban árthat azoknak a kereskedőknek, akik úgy döntenek, hogy nem fizetnek a magasabb eredmények eléréséért.

A Google új vásárlási versenytársat tarthat a kezében. A Shopify egy új funkciót tesztel az alkalmazásában, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy a platform összes kereskedője között kereshessenek.

Hogyan működik?

 Az új „Keressen bármire” keresőmezővel a korábban vásárolt termékek, a keresett kifejezésnek megfelelő kereskedők és a Shopify kereskedők által értékesített termékek között kereshetünk.

A teszt korlátozott számú felhasználó számára érhető el egyelőre. Arról nincs hírünk, hogy ki férhet hozzá a keresési funkcióhoz, meddig fog futni, vagy hogy valaha is kiadják-e globálisan ezt az újítást.

Az új univerzális keresési funkció azt jelentheti, hogy a Shopify kereskedőknek fizetniük kell azért, hogy elsőként jelenjenek meg a keresési eredmények között, vagy meg kell tervezniük SEO stratégiájukat. Ezenkívül az alkalmazás felhasználói és vásárlói csak az alkalmazásban található üzletekből származó találatokat látják, ami korlátozhatja bizonyos termékeknél megjelenített lehetőségeket. Ez azonban nem lehet probléma, mivel a platformon több mint 4 millió üzlet található. Arra is csábíthatja az eladókat, hogy más e-kereskedelmi platformokról helyezzék át üzleteiket.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

A Google automatikusan meg fogja jeleníteni a releváns információkat a hírlevelekből

A Google Merchant Center áprilistól éles új funkciója lehetővé teszi, hogy a Google automatikusan felhasználja a vállalkozás hírleveleinke tartalmát a márka és a termékek megjelenítésére a Google különböző felületein, például a Keresőben, a Shoppingban és a Térképen.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Hamarosan elérhető lesz minden Meta hirdetési fiókban a Threads hírfolyam elhelyezés

A Meta Április 23-án bejelentette, hogy globálisan elérhetővé teszik a Threads alkalmazásban megjelenő hirdetéseket a hirdetők számára.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet